Kwietniowy Glossybox - Edycja UK

Witajcie!!
Dzisiaj zapraszam Was na przegląd kwietniowego Glossybox'a. Jeśli ciekawi Was co też trafiło w moje ręce w kwietniu to zapraszam do czytania.


- HASK - Odżywka do włosów
Maski tej firmy już kilka razy pojawiły się w pudełeczkach Glossybox. Nie przeszkadza mi jednak, że maska tej firmy trafiła mi się ponownie.  Gdyż po pierwsze są one naprawdę dobre, a po drugie, za każdym razem jest to jej inna wersja.  Maska orchidea i biała trufla ma za zadanie nawilżyć oraz dodać blasku naszym włosom, a także zniwelować ich puszenie. Nie zawiera siarczanów, barabenów, silikonów a także sztucznych barwników. W swoim składzie zawiera  białą orchidee oraz olej truflowy.
Produkt pełnowymiarowy o wartości: £2.49


- SPORTFX - Balsam do ust
Ten balsam kilka lat temu także już się pojawił w pudełeczku Glossybox. Dobrze go pamiętam, gdyż naprawę świetnie się on u mnie sprawdził. Wtedy miałam go w kolorze zgaszonego różu (Candy Floss). Tym razem trafiła mi się wersja malina i rabarbar. Balsam ma za zadanie nawilżyć i odżywić nasze usta, i po pierwszych testach muszę stwierdzić, że świetnie sobie radzi z ich suchością, a także nadaje im lekki różowy kolorek. W swoim składzie zawiera masło shea, naturalne oleje, witaminy a także posiada SPF15. Szkoda tylko, że opakowanie tego balsamu nie uległo zmianie, gdyż dobrze pamiętam, że wieczko w poprzednim bardzo szybko mi pękło i niestety mogłam używać go tylko w domu.
Produkt pełnowymiarowy o wartości: £4.99


- AVANT - Scrub do twarzy
Scruby do twarzy czy też ciała to kosmetyki które od zawsze goszczą w mojej łazience. Uważam, że systematyczne złuszczanie naskórka, to najszybsza droga do pięknej skóry. Z kosmetykami marki Avant miałam już wcześniej do czynienia i muszę stwierdzić, że moje uczucia co do niech były raczej mieszane. Myślę, że spowodowane było to ich ceną, gdyż człowiek zawsze od kosmetyków które kosztują sporo, dużo wymaga. Jednak jeśli chodzi o ich produkty, to cena nie zawsze szła w parze z jakością. Mam nadzieję, że z tym peelingiem będzie inaczej. Scrub ma za zadanie nie tylko złuszczać ale także sprawiać, że  wnikanie kosmetyków nakładanych na naszą twarz zwiększy się o 20%. Brzmi świetnie, czy tak jednak będzie? Zobaczymy. Po pierwszym użyciu ciężko stwierdzić, czy rzeczywiście tak jest. Scrub ma także działać na naszą skórę nawilżająco, ma łagodzić różne zaczerwienienia a także spłycać drobne zmarszczki. W swoim składzie posiada witaminę B5 oraz ekstrakt z róży, co zdecydowanie da się wyczuć, gdyż jego zapach jest rzeczywiście bardzo różany. Mi osobiście to nawet pasuje, gdyż ja bardzo lubię zapach róży w kosmetykach.
Produkt pełnowymiarowy o wartości: £92


- NAILS. INC - Lakier do paznokci
Za kolorem różowym w makijażu nie za bardzo przepadam. Zwykle preferuje go tylko w formie różu na policzkach. Po lakiery do paznokci zdarza mi się sięgać w tym kolorze, ale tylko wtedy, kiedy odcień koloru zbliżony jest do tego ze zdjęcia.  Tak więc zespół Glossyboxa idealnie wstrzelił się z tym kolorem. Odcień bardzo mi się podoba, pasuje do mnie i myślę, że będzie idealny na lato.
Produkt pełnowymiarowy o wartości: £11


- RITUALS... - Scrub do ciała
Kosmetyki tej marki należą do moich ulubionych więc nie muszę chyba Wam pisać, jak się ucieszyłam, kiedy zobaczyła kosmetyk Rituals... w pudełeczku Glossybox. Seria Sakura to połączenie zapachu kwiatów wiśni i mleka ryżowego. Miałam już kilka kosmetyków z tej serii i muszę przyznać, że zapach jest naprawdę piękny. Na pewno z miłą chęcią będę po niego sięgać.
Produkt mini (70ml) o wartości £9.90


Super niespodzianką, jak znalazła się w kwietniowym pudełeczku, był kupon zniżkowy na 20%, na kosmetyki marki Rituals... Które, jak pewnie wiecie, należą do moich ulubionych. Mam nadzieję, że takich niespodzianek w przyszłości będzie jeszcze więcej.


Jeśli chodzi o zawartość tego pudełeczka to muszę przyznać, że jakiejś wielkiej rewelacji nie ma. Owszem jest kosmetyk marki Rituals, jest dość drogi scrub do twarzy, jednak mimo wszystko brakuje mi tu jakiegoś zachwytu i wielkiego WOW! Na plus zasługuje na pewno to, że kosmetyki na pewno mi się przydadzą i z chęcią je wykorzystam, gdyż nie ma tutaj niczego czego nie chciałabym użyć. 

A wy co sądzicie o tej zawartości.
Podoba Wam się? Dajcie znać.

Pozdrawiam.
:)

Komentarze

  1. Odżywka do włosów bardzo mnie ciekawi! Chętnie ją zakupię, gdy nadarzy się okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z marki Avant mam akurat krem na noc i maseczkę do włosów z Hask w wersji żółtej ale nie miałam okazji jeszcze użyć;) Super ,że zniżka do Rituals była. Mnie się zawsze trafiały mało przydatne zniżki ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem i tutaj, w Glossybox'sie, zdarzają się zniżki które i mnie mało interesuję. Ta jednsk bardzo mnie ucieszyła, no i się zdecydowanie przydała ;)

      Usuń
  3. Mj różowy w makijażu nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  4. Scrub do twarzy mnie zaciekawił i lakier do paznokci mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaciekawił mnie ten scrub do ciała Rituals. Jeszcze nie miałam nigdy nic tej marki ale czytam o niej dużo pozytywnych rzeczy. Ta odżywkę do włosów tez chętnie bym przetestowała :) uwielbiam wszelkie odżywki i maski do włosów i nie może ich zabraknąć u mnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci polecam wszystkie kosmetyki marki Rituals... Jest to jedna z moich ulubionych marek kosmetycznych ;)

      Usuń
  6. Super! Bardzo fajne produkty! Szczególnie lakier do paznokci, który ma przepiękny kolor :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kolor piękny i super się prezentuje do opalonej skóry :)

      Usuń
  7. Lubię tę serię Rituals ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna zawartość pudełka:) Bardzo ładny kolor lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier do paznokci, ma przepiękny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) Także bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  10. Odżywkę do włosów i balsam do ust chętnie bym przetestowała :D
    Kolorek lakieru do paznokci nawet mi się spodobał :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka i balsam do ust są naprawdę super :) Także pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ciekawi mnie peeling do twarzy, ale mimo to szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szału nie ma, to prawda. Jednak uważam, że jest przyzwoicie ;)

      Usuń
  12. Kurczę nie wiedziałam, że jest edycja dla UK! Z chęcią bym przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edycja brytyjska była znacznie wcześniej niz ta polska, której o ile dobrze się orientuje już nie ma :)

      Usuń
  13. Świetne produkty. Uwielbiam takie kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Balsam do ust mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Iluminaci to tajne stowarzyszenie, które stara się promować duchowe i interesujące wartości moralne. Został założony zgodnie z zasadami miłości, sprawiedliwości, jedności, pokoju i ulgi. Iluminaci łączą ludzi dobrej woli, niezależnie od ich różnic i pochodzenia, i zapewniają, że ci dobrzy ludzie stają się lepsi w społeczeństwie. Czy chcesz być członkiem iluminatów i stać się bogatym, sławnym, potężnym i przodującym w życiu? Czy w ramach pierwszej korzyści przekażesz 2000000 $? Uprzejmie skontaktuj się ze mną teraz lub dodaj mnie WhatsApp +2347057052206 E-mail williamsilluminati230@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. DOŁĄCZ DO WIELKIEJ ŚWIĄTYNI PIENIĘDZY I WŁADZY ILLUMINATI

    Możesz skontaktować się z agentem świątyni przez WhatsApp: +1 (631) 604-8088
    Czy jesteś biznesmenem lub kobietą, politykiem, muzykiem, chcesz być bogaty, sławny, potężny w życiu, dołącz do bractwa Illuminati już dziś i wzbogacaj się natychmiastowo. 5 milionów dolarów zaraz po inicjacji i darmowy dom. gdziekolwiek zdecydujesz się żyć na tym świecie, a także otrzymywać 400 000 dolarów miesięcznie jako wynagrodzenie, uwierz mi, że jest to jedyna w życiu okazja, a ja radzę ci dobrze wykorzystać tę okazję, nawet jeśli zostałeś oszukany przed skontaktowaniem się z nami i będziemy konkurować...

    Jeśli jesteś zainteresowany, zadzwoń teraz do agenta pod numer +1 (631) 604-8088 lub zadzwoń do nas pod numer +1 (631) 604-8088. Aby móc komunikować się z naszymi partnerami, musisz mieć co najmniej 20 lat. Nie dołączaj, jeśli jesteś studentem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I