Świąteczny Instagram

  Witajcie!!
Święta Bożego Narodzenia odeszły już w zapomnienie. Szkoda, gdyż ja bardzo ten świąteczny klimat. No ale jak to się mówi, nic nie trwa wiecznie, więc póki co czekam na wiosnę, i kolejne święta. Jeszcze tylko kilka miesięcy i ponownie będę cieszyć oko tymi pięknymi dekoracjami. A dla tych, którzy tak jak ja lubią ten czas, przygotowałam małe zestawienie swoich świątecznych zdjęć z Instagrama. Tak więc jeśli i Wy  lubię świąteczny klimat, to zapraszam do zerknięcia poniżej.


 Uwielbiam w czasie świąt czytać świąteczne książki. Tą niestety trochę się rozczarowała.


 Londyńskie restauracje dbają o swoich klientów, i już od progu witają ich bardzo świątecznie.


Dom towarowy Harrods w czasie świąt jest wyjątkowo pięknie udekorowany. Naprawdę uwielbiam odwiedzać to miejsce w tym okresie. Jest na czym oko zawiesić.


Samochód z choinką na dachu to juz klasyk jeśli chodzi o świąteczne zdjęcia. W Londynie tego typu rzeczy naprawdę można zobaczyć na żywo.



Harrods co roku wypuszcza świątecznego misia, który nie tylko ma wyszyty rok na łapce, ale także posiada swoje imię.
W 2019 roku Joshua, bo tak nazywał się misio, był ubrany w wełnianą czapeczkę oraz tak sam sweterek.


Śnieg w Londynie to rzadka rzecz. Tak więc ratujemy się tym sztucznym. Lepszy taki niż żaden.
 

 Hotele także stroją się na święta. Od razu milej jest zatrzymać się w takim miejscu.


Wieńce świąteczne to już tradycja w Anglii. W okresie świąt można je spotkać prawie wszędzie. Jest to chyba druga, zaraz po choince, najpopularniejsza dekoracja świąteczna.

Dziadek do orzechów, to także bardzo popularna dekoracja świąteczna. 


Jak widzicie sami, hotele naprawdę dbają o świąteczny klimat.
 

Musicie przyznać sami, że  te dekorację naprawdę pięknie wyglądają.


Chwila dla siebie w tym okresie to także ważna rzecz. Dobra książka i kawa, to coś, co naprawdę mnie relaksuje.


Tak jak już wspominałam powyżej, wieńce w tym okresie świątecznym są naprawdę wszędzie. 



Wiadomo święta nie mogą obyć się bez Mikołaja. 



Kto powiedział, że w szklanej kuli zawsze muszą być świąteczne akcenty. Perfumy także się dobrze w takiej kuli prezentują, no i przy okazji jest świetna reklama.

 Covent Garden to jedno z moich ulubionych miejsc w Londynie. W czasie świąt wygląda naprawdę bajecznie.


 Uwielbiam takie roślinne dekoracje. Naprawdę wyglądają pięknie i tworzą niepowtarzalny klimat. 


I ta jemioła jeszcze wisząca pod tą lampą. Nic tylko stawać i się całować. 


Mimo iż grudzień był dość ciepły w Londynie, a temperatury były głownie na plusie, to i tak sztucznego lodowiska nie zabrakło. 

****

Wiem, że mamy już połowę lutego, jednak te świąteczne zdjęcia są takie ładne, że nie mogłam się powstrzymać przed ich publikacją. Tak więc można powiedzieć, że dzisiejszy post to była tak świąteczne kartka z kalendarza.

Pozdrawiam
:)

Komentarze

  1. Uwielbiam świąteczny klimat :) U mnie na blogu pewnie jeszcze będzie dość długo, bo w tym czasie zrobiłam sporo zdjęć do recenzji na zapas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że święta to taki piękny czas, więc niech ten klimat świąteczny trwa jak najdłużej :)

      Usuń
  2. I znowu przez chwilę poczułam magię świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię świąteczne klimaty , radości nigdy dość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane i proszę o więcej takich artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że lubię świąteczny klimat :) Już czekam na kolejny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świąteczne ozdoby to coś, co kocham najbardziej <3 Nawet zima przez to jest dla mnie bardziej znośna. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię klimat świąt i to bardzo. Tylko nie lubię tej bieganiny i tego, że ludzie wtedy są bardzo nerwowi i nieprzyjemni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ta przedświąteczna nerwówka często odbiera świętom ten magiczny klimat. Ja zawsze wszystko staram się planować z wyprzedzenie i unikać tej bieganiny. Wtedy człowiek jest spokojniejszy i jakoś tak bardziej się czeka na ten magiczny czas :)

      Usuń
  8. Ahhh, jak Ja uwielbiam świąteczne inspiracje! Chodź od świąt minęło kilka tygodni, warto co nie co powspominać :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Święta to taki okres w roku, który zawsze warto wspominać :)

      Usuń
  9. Szybko jakoś właśnie w tym roku też świąteczny klimat uleciał ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Anglii dość wcześnie zaczyna się świętować. Dla niektórych to jest dziwne, jednak ja bardzo sobie to cenię, gdyż tym sposobem możemy się świętami dłużej cieszyć :)

      Usuń
  10. Ja też bardzo lubię ten świąteczny klimat ale przez brak śniegu ciężko było się wczuć :( zdjęcia są piękne i tęsknię za tym czasem. Ale wczoraj widziałam w lidlu już zajączki wielkanocne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Anglii wielkanocne jajka i króliczki pojawiają się w sklepach już w styczniu :)

      Usuń
  11. Aż mi się zatęskniło za świętami :) Uwielbiam świąteczny klimacik i dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jestem wielka fanką świąt i dekoracji w tym klimacie :)

      Usuń
  12. Uwielbiam świąteczny klimat. U mnie w domu dopiero niedawno rozstałam się z świątecznymi dekoracjami. Piękne zdjęcia. Londyn o tej porze wygląda magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Londyn jest przepiękny w tym okresie. U mnie dekoracje świąteczne znikają już na początku stycznia. Jednak Londyn dość wcześnie zaczyna celebrować święta, więc dekoracje pojawiają się u nas dość wcześnie. Mi to odpowiada, gdyż tym sposobem dłużej się nimi cieszymy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I