Instagram

Witajcie!
Znowu mnie trochę tutaj nie było.  Niestety natłok obowiązków nie zawsze pozwala mi bywać tutaj systematycznie. Niebawem znów zniknę na trochę, a to  wszystko za sprawą wyjazdu do Polski. Jednak mimo całego tego zalatania  nie zapomniałam całkiem o Was. Dziś co prawda czeka mnie mnóstwo obowiązków, jednak stwierdziłam, że mimo wszystko postaram się Wam coś tutaj wrzucić, i tym oto sposobem zapraszam Was na przegląd zdjęć z mojego Instagrama. 


 Uwielbiam angielską architekturę. Dla zainteresowanych dodam, że w danych dzielnicach domy często wyglądają tak samo, lub też mają taki sam kolor po to, aby wszystko ładnie się komponowało i do siebie pasowało. Jest to uregulowana prawnie, więc  żaden właściciel budynku bez zgody nie może poczynić znacznych zmian.


Ci co mnie znają, wiedzą, że uwielbiam wszelkie herbaty. Moją drugą wielką słabością są kubki, tak więc taki prezent to dla mnie strzał w dziesiątkę. Zestaw herbat, kubek w koty no i ten słodki zaparzacz do herbaty. Nic dodać, nic ująć! 


Zimą budynku Londynu obfitują w świąteczne ozdoby. Wiosną i Latem natomiast, mamy wysyp kwiatowych dekoracji. Powiem Wam, że wygląda to naprawdę pięknie.
 

Pięknie to wygląda!


Uwielbiam azjatycką pielęgnację. Nie tylko za to, że działa, ale także za to, że ich opakowania kosmetyków są takie słodkie i zabawne. Wiem, że czasem wyglądają trochę infantylnie, jednak mi to w ogóle nie przeszkadza. Być może dlatego, że czasami lubię poczuć się jak dziecko :).


 Właściciele tego domu lubią chyba przyrodę :). 


Leniwe popołudnie w domu z książką czy też filmem, to dla mnie wielki relaks.
Lubię od czasu do czasu zafundować sobie takie popołudnie.


 Londyn co rusz mnie zaskakuje. Czasem niepozorna brama skrywa za sobą urokliwe miejsce. Tak było i w tym przypadku. Podczas jednego ze spacerów zobaczyłam uchylona bramę, stwierdziłam, że zobaczę co też za nią sie znajduję. Weszłam, a moim oczom ukazała się...


 ... piękny dziedziniec obsypany kwiatami. Stojąc na nim miałam wrażenie jakbym trafiła do małej mieściny, gdzie czas płynie wolno a ludzie żyją swoim tempem. Jednak nic bardziej mylnego. To piękne i magiczne miejsce znajduje się w samym centrum Londynu. 


 Pięknie wyglądają te kwiatowe dekoracje. W takiej aranżacji to nawet zwykła kawa smakuje wyśmienicie. 


Ten budynek w oryginalnie jest biały, jednak w promieniach zachodzącego słońca przybiera różne odcienie. Wygląda to naprawdę fajnie.


Uwielbiam Londyńską architekturą. Jest ona tak zróżnicowana, że nawet po dziesięciu latach życia w tym mieście wiem, że zawsze zostanę czymś zaskoczona.


****

I to tyle z mojej strony na dzisiaj.
Mam nadzieję, że u Was lato w pełni, pogoda piękna i jeszcze dużo dni wolnych przed Wami.

Pozdrawiam.
:)

Komentarze

  1. Leniwe popołudnie w domu z książką - to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wiodki, urokliwe miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te azjatyckie maski wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia z Londynu!

    OdpowiedzUsuń
  5. te kwiaty w tych dekoracjach to prawdziwe? wyglada slicznie ale tez troche sztucznie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to sztuczne kwiaty :) Prawdziwe nie wytrzymałyby tyle :)

      Usuń
  6. Londyn zaskakuje mnie zawsze bujną roślinnością. Nawet pelargonie w skrzynkach są bujniejsze niż u nas. Wiadomo! Klimat troszkę inny niż polski i to daje roślinom lepsze warunki. Zgadzam się z Tobą, londyńska architektura jest bardzo charakterystyczna i oryginalna.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, Londyn niby wielkie betonowe miasto, jednak ludzie bardzo dbają o to aby otaczała ich zieleń i rośliny :)

      Usuń
  7. pięknie wyglądają te kwiatowe dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I