Instagram

 Witajcie!
W tym roku, jak nigdy, zima dała nam o sobie znać. Nie powiem, żeby mnie to nie cieszyło. W końcu poczuć namiastkę polskiej zimy w Anglii to raczej rzadkie uczucie. Jednak po tygodniu dość niskich temperatur, oraz kilku dniach z dość intensywnymi opadami śniegu, muszę przyznać, że i ja miałam dosyć. Chyba się już odzwyczaiłam od naszej mroźnej polskiej zimy.  Jednak jak to w Anglii bywa, pogoda zmienia się jak w kalejdoskopie. Po kilku zimowych dniach przyszła do nas wiosna, niestety za długo ona u nas nie zagościła, gdyż znowu mamy mały powrót zimy. Co prawda śniegu już jest mniej, jednak zimno daje nam w kość. Na szczęście taka aura ma się utrzymać tylko kilka dni. Potem podobno znowu ma zawitać do nas wiosna. Mam nadzieję, że też tak się właśnie stanie, gdyż ja osobiście nie mogę się już doczekać cieplejszych dni które wreszcie pozwolą nam zrzucić te grubaśne kurtki i swetry.

A ponieważ pogoda za oknem do wychodzenia na dwór nie nastraja, weekend spędzam w domu nadrabiając zaległości w domowych obowiązkach. Wiadomo, kiedyś trzeba się za to zabrać, a nic nie sprzyja temu tak bardzo jak kiepska pogoda.
Tak więc jak wracam do swoich obowiązków, a Was zostawiam z kilkoma fotkami z mojego Instagramu.
 
 

 Wspomnienia z ostatnich Walentynek.
Miło, że Londyn nie zapomniał tego dnia o zakochanych.








Szybki lunch i powrót do pracy.


Największy śpioch w naszym domu.
 

 Powiew zimy....


... powiew wiosny!


 Weekendowe przyjemności!


 Londyn i jego zachwycająca architektura!


Chwila przyjemności w postaci dobrej powieści, kawy i czegoś słodkiego.
Uwielbiam takie chwile tylko dla siebie.

Pozdrawiam i życzę Wam udanej niedzieli.
:)

Komentarze

  1. Cudowny klimat i bardzo fajne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwile dla siebie to coś, co bardzo lubię. Oby więcej było takich w naszym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia :D lubię wpisy z takimi kolażami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak, u mnie też weekend w zaciszu domu ze sprzątaniem, gotowaniem i blogowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny klimat zdjęć :)"obserwator" - też chcę przeczytać <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia i piękne widoki. Serce robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) mój weekend rodzinny, byliśmy na chrzcinach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I