Kosmetyczny kalendarz adwentowy.

Witajcie!
Kosmetyki to moje małe uzależnienie. Lubię je kupować, używać i co rusz testować nowości.
W okresie przedświątecznym  postanowiłam się troszkę rozpieścić i kupić sobie kosmetyczny kalendarz adwentowy. Wybór tego typu cudeniek na rynku kosmetycznym nie jest czymś łatwym, gdyż bardzo wiele firm w  tym okresie wypuszcza swoje edycje kalendarzy. Ja jednak nie miałam dylematu, gdyż już zawczasu przejrzałam ofertę i wybrałam ten, który najbardziej pasował mi nie tylko pod względem kosmetyków w nim zawartych, ale także ceny.

Mój wybór padł na kalendarz adwentowy marki M&S. 
Z mojego rozpoznania, był to jeden z lepszych kalendarzy jeśli chodzi o stosunek ceny do zawartości. 

Dzisiaj chciałabym Wam bardziej przybliżyć jego zawartość. Tak więc jeśli jesteście ciekawi jakie kosmetyki znajdowały się w kalendarzu to zapraszam do dalszej części postu.

Trzeba przyznać, że już sam kalendarz prezentował się bardzo efektownie. 
Swoim wyglądem przypominał domek w którym znajdowało się 25 małych pudełeczek...


... a w każdym pudełeczku znajdował się kosmetyk niespodzianka.


Cała zawartość prezentuje się bardzo efektownie. 
Fajnie, że w tym zestawie znalazła się nie tylko pielęgnacja ale także kolorówka. Miłym zaskoczeniem były też perfumy, których zapach bardzo przypadł mi do gustu.


Przyjrzyjmy się teraz bliżej tym wszystkim cudeńkom. 


 - AMELIORATE - Balsam do ciała 
- NUXE - Olejek pod prysznic
- PERCY & REED - Lakier do włosów


- RODIAL-  Intensywne serum przeciwzmarszczkowe
- GATINEAU - Krem do twarzy
- KORRES - Rozjaśniająca i rozświetlająca maska na noc


- M&S - Nawilżający primer do twarzy
- M&S - Rozświetlacz do ciała  w kremie
- FILORGA -  Wygładzająca i rozjaśniająca maseczka do twarzy


-BALANCE ME - Różany olejek do twarzy
- EYEKO - Tusz do rzęs
- PUR COSMETICS - Rozświetlający primer do twarzy


 - STILLA - Pomadka w płynie
- EMMA HARDIE - Balsam myjący do twarzy
- SHAY & BLUE - Perfumy

 - LEIGHTON DENNY - Lakier do paznokci 
- NAILS INC - Lakier do paznokci
- LOOK GOOD FEEL BETTER - Gąbeczka do makijażu


- PIXI BY PETRA - Powiększający błyszczyk do ust
- DIEGO DALLA PALMA - Maskara do rzęs
- M&S - Krem na noc

- M&S - Peeling do twarzy w żelu
- ALPHA-A - Tonizujący i naprawczy preparat odbudowujący
- REN - Serum do twarzy

W kalendarzu znajdowała się także kosmetyczka,która jest fajnym pomysłem, gdyż idealnie sprawdzi się do przechowywania tych wszystkich miniaturek.

Ja osobiście jestem oczarowana tym kalendarzem, nie tylko wizualnie ale także pod względem zawartości.
Kilka kosmetyków bardzo mile mnie zaskoczyło, i na pewno trafią one na stałe do mojej łazienki.
Uważam, że jego zakup to był naprawdę strzał w dziesiątkę i myślę, że za rok także się na niego skuszę.

A Wy co sądzicie o kalendarzu i jego zawartości??

Pozdrawim
:)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I