Magical Lantern

Witajcie!
Święta w Londynie, mimo braku śniegu, to naprawdę magiczny czas. 
Wszystko wygląda pięknie! Ulice są ślicznie przystrojone, jak grzyby po deszczu wyrastają sztuczne lodowiska, w centrach handlowych słychać zewsząd świąteczne piosenki. Ach, jak ja lubię ten czas!
Dodatkowo miasto stara się aby mieszkańcom, czy też turystom, jak najbardziej urozmaicić ten świąteczny czas, organizując różnorakie wystawy czy też przedstawienia.

Ja w tym roku jedno takie wydarzenie zaliczyłam, i muszę Wam powiedzieć, że był to naprawdę magiczny wieczór.
Zapraszam na relację.

 Magiczne latarnie to niesamowita ekspozycja która zapiera dech w piersiach, a wszystko wygląda magicznie i robi niesamowite wrażenie. Zobaczcie zresztą sami.




Wystawa miała swoją ekspozycję w parku, a całe jej zwiedzanie zajmowało około 2 godzin.
 

Na szczęście pogoda nam dopisała, i mimo iż było dość chłodno to i tak się cieszyliśmy, że nie padało.




 Wszystkie latarnie były rozmieszczone w dość sporych odległościach od siebie, co znacznie ułatwiało robienie zdjęć. 




Dużym ułatwieniem było to, że każdy z odwiedzających to miejsce mógł zwiedzać w swoim tempie, bez pośpiechu czy też poganiania.




Organizatorzy zadbali także o zaplecze kulinarne, co się bardzo chwali, gdyż zwiedzanie z kubkiem grzanego wina w dłoni przebiegało znacznie milej.


Alicja w krainie czarów.




Arka Noego.






 Przechadzając się po parku miło się wrażenie, że co rusz wchodzi się do innej krainy.
Tutaj na przykład  mamy Chiny.








Mam nadzieję, że moja relacje przypadła Wam do gustu.
Niestety jest to tylko  mała część z tego co widziałam, jednak myślę, że te kilkanaście zdjęci i tak jest wartych ich pokazania.

Pozdrawiam 

;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I