Instagram

Witajcie!
Weekend powoli dobiega końca. Mam nadzieje, że chociaż trochę odpoczęliście. U mnie jak zwykle te dwa dni były dość intensywne. Jednak nie narzekam, gdyż ja im więcej mam do zrobienia tym bardziej jestem zorganizowana. Tak już mam, i dobrze mi z tym. Mimo natłoku rzeczy i spraw do załatwienia, udało mi się także trochę zrelaksować i odpocząć.
Jutro początek nowego tygodnia, który mam nadzieję, że będzie pełen pozytywnej energii.
Tego sobie i Wam życzę!

A na koniec kilka fotek z mojego Instagrama.
Miłego oglądania.


Londyńska Mała Wenecja.


Zawartość jednego z Glossybox'ów.


Uwielbiam zielone herbaty, a te Liptona smakują mi wyjątkowo.


Książęcy dom czyli Pałac Buckingham.


Idealne miejsce na poranną kawę.


Pisarka którą niedawno odkryłam i której książki wyjątkowo przypadły mi do gustu.


Super dodatek w postaci pomadki marki Benefit.
Ach jak ja uwielbiam te kosmetyczne gratisy :)


Londyńska architektura zachwyca mnie od lat.

 
Anglicy kochają naturę, parki czy też swoje ogrody, o które z reguły bardzo dbają.
A co kiedy mieszka się na barce?? Pomysłowy człowiek i w tym przypadku znajdzie sposób na to, aby otoczyć się zielenią.


Sami musicie przyznać, że  uroczo to wygląda.


Jesień, jesień i szeleszczące liście pod stopami.


Chwila przyjemności.


Kolejna dobra powieść.


Angielskie magazyny ostatnio rozpieszczały nas do granic możliwości.
Mam nadzieję, że dalej tak będzie :)


Zielono mi :)
Super pomysł na urozmaicenie fontann w parku.


To tyle z moje strony na dzisiaj.
Trzymajcie się ciepło i do usłyszenia.

;)

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia:) muszę sobie kupić tę herbatę Liptona, też ją lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nas tak wydawcy gazet nie rozpieszczają :)
    Ta barka tonąca w kwiatach - przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne foteczki :)Do usłyszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez uwielbiam zielone herbaty <3 musze sprobowac tych z Twojego zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, smakuje Ci ten lipton? Mi ani trochę, trafiłam z tym smakiem jak kulą w płot :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne fotki :)

    Instagram jest ogromnie wciągający

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I