Instagram

Witajcie!!
Jesień to okres kiedy większość z nas częściej przebywa w domu. Wiadomo, krótsze dni sprawiają, że mamy większą ochotę zostać w naszych czterech kątach i rozkoszować się ciepłem domowego ogniska, gorącą herbatą czy też dobrą książką.  U mnie przynajmniej tak to właśnie wygląda. Jesień to u mnie czas dobrych powieści czytanych pod kocem, blask świeć i hektolitry wypijanych herbat :). 
Mam nadzieję, że ten nadchodzący okres pozwoli mi się trochę wyciszyć i zrelaksować, gdyż ostatnie miesiące, jak nie lata, były dla mnie dość stresujące. Teraz mam nadzieję trochę zwolnić i zając się bardziej sobą i otoczeniem wokół mnie.
Trzymam kciuki aby mój plan się zrealizował. Jestem jednak pełna optymizmu i wierzę, że mi się uda :).
 
 Chciałabym też wrócić do częstszego pisania bloga, gdyż mimo moich rzadkich wizyt tutaj ostatnio, sprawiała mi to naprawdę dużą przyjemność. Myślę jednak, że  te dłuższe jesienne  wieczory ułatwią mi częstsze zaglądanie tutaj.
Póki co chciałabym się zwami podzielić kilkoma zdjęciami z mojego Instagrama. Będzie to chyba już ostatnia porcja wakacyjnych fotek. Tak więc zapraszam, abyście razem ze mną powspominali lato, które niestety odeszło już w zapomnienie...
 
 
 Wakacyjna lektura, która być może do najlżejszych książek nie należała, jednak warto było się nad nią pochylić, aby zobaczyć, jak wygląda życie za klasztornymi murami w Polsce.


 Mój wakacyjny zapach.


Wakacje w Polsce.


 Popołudniowa kawa z mamą smakuje najlepiej.


 Piękne wakacyjne zachody słońca.


W Polce było pięknie, ale Londyn także ma w sobie wiele uroku.
Uwielbiam architekturę tego miasta.


Popołudnia w londyńskich parkach z dobra książką i kawą to sama przyjemność i relaks.


Kierunek Portugalia.


Faro z lotu ptaka.


 Niżej...


 ... coraz niżej...

 ...aż w końcu...


 ...lądujemy ;)


 Roślinność Portugalska wyjątkowo przypadła mi do gustu.








I na koniec jeszcze urodzinowy prezent, który idealnie będzie pasował do długich jesiennych wieczorów, czyli świeczka od Jo Malone.  


I to tyle ode mnie na dzisiaj.
Pozdrawiam i życzę Wam udanego dnia.

Pozdrawiam
;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I