Instagram

Witajcie!
Mam nadzieję, że weekend upływa Wam miło i przyjemnie. U mnie niestety jest on pracujący, jednak nie narzekam. Do pracy idę tylko na kilka godzin i to popołudniu, wiec ranek mam dla siebie. Popijając poranną kawę i korzystając z wolnej chwili, postanowiłam podzielić się Wami kilkoma fotkami z mojego Instgrama. Tak wiec zapraszam na przegląd zdjęć.
 
 Tusze które aktualnie używam i które naprawdę świetnie się sprawdzają. Polecam!


 Bardzo lubię kosmetyki z tej serii.Kiedyś miałam używałam serum z tej firmy i byłam z niego naprawdę zadowolona.


 Chwila relaksu na świeżym powietrzu. Kawa, książka to jest to co lubię najbardziej!


 Świeżych kwiatów nigdy umie za wiele.


 Uroczy angielski park. Nie mogłam się wręcz napatrzeć. 

 
 Wieczorny relak.

 
 Nowości herbaciane!


Widzę, że w polskich gazetach, coraz częściej można spotkać ciekawe dodatki.
Tak trzymać!


 Uwielbiam takie ciekawe wystawy sklepowe.
Nie da się ukryć, że przyciągają one wzrok.


 Weselny autobus.


 Fundacja Centaurus którą od pewnego czasu wspieram.





Piękny różany ogród. Szkoda, że nie możecie poczuć tego oszałamiającego zapachu. 


Kolejny piękny angielski ogród.


Uwielbiam te białe angielski domu.
Mają w sobie naprawdę wiele uroku, no i wyglądają pięknie.


 Szklane biurowce także robią duże wrażenie, zwłaszcza jak się pod nimi stoi i zadziera głowę aby zobaczyć jego wierzchołek.


Angielki puby także robią na mnie duże wrażenie. 


Hyde Park to park w którym spędzam najwięcej czasu. Naprawdę go lubię.


To tyle fotek na dzisiaj, mam nadzieję, że Wam się podobały.

Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli. 
:)

Komentarze

  1. Piekna wystawa z bladoniebieskim rowerem i lawenda;)) jak w Prowansji:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkręciłem się w tę aplikację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja kocham kwiaty!!! < 33 mam tusz z diora tlyko jakąś inną wersję chyba i strasznie jej nie lubię xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest, że nie u każdego wszystko się sprawdzi ;)

      Usuń
  4. Super zdjęcia, szczególnie angielskiego parku i kwiatów, niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten pierwszy park !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Londyn! Byłam tam dawno temu...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I