Instagram

Witajcie!
Jak pewnie sami widzicie, rzadko tutaj bywam. Wszystko to za sprawą braku czasu. Ostatnio tyle się u mnie dzieje, że naprawdę nie mam chwili aby usiąść i coś tutaj dla Was napisać. Co prawda w głowie siedzi mi kilka tematów, którymi chciałabym się z Wami podzielić, jednak ciągle żyje w pędzie i muszę selekcjonować sobie dodatkowe zajęcia, gdyż nie na wszystko starcza mi czasu w tym moim codziennym pędzie. 

Dzisiaj jednak korzystając z wolnej chwili chciałabym podzielić się z Wami kilkoma fotkami z mojego Instagrama. Mam nadzieję, że chociaż w małym stopniu Was to zadowoli.


 Uwielbiam angielskie domy. 
Mają w sobie naprawdę dużo uroku.


 Moja mała, wielka miłość i etatowy śpioch.
Szkoda tylko, że głównie śpi w dzień a w nocy buszuje po domu.


 Kwiaty bez okazji to stały rytuał w moim związku.
Nigdy nie wiem kiedy je dostanę, i to jest w tym najpiękniejsze.


Od razu zaznaczę, że nie jestem zwolenniczką ubierania zwierząt.
Ten sweterek kupiłam trochę na przekór, aby sprawdzić, jak mój kot się w tym odnajdzie.
O dziwo nawet go polubił!  Tak więc w czasami, wieczorami w okresie zimowym zakładałam mu go, i muszę stwierdzić, że naprawdę grzeje ten sweterek.


 Uwielbiam sklepy wnętrzarskie. Mogłabym z nich nie wychodzić.


 Uwielbiam czekoladki Lindt'a!


 Mała przerwa na popołudniową kawę.


 Ach ta angielska architektura.
Czasami nie mogę się na nią napatrzyć!


 Mój słodki ucholek!


 Zawartość Glossybox'a.
Muszę stwierdzić, że nawet niczego  sobie ;)


I kolejna zawartość Glossybox'a, i tym razem także produkty warte uwagi.


 Tym razem jeśli chodzi o zawartość Glossybox'a było już troszkę słabiej, ale i tak jakiegoś wielkiego dramatu nie było.



 Piękny budynek!


 Słodkości od Cadbury.
Uwielbiam!


 Uwielbiam londyńskie parki.
Wiosną i latem mogłabym z nich nie wychodzić wręcz!


I jeszcze mały rzut oka na Londyn z góry.



Jak pewnie sami widzicie, na Instagramie jestem znacznie częściej niż tutaj.
Tak więc jeśli mnie tam jeszcze nie obserwujecie to Was serdecznie zapraszam.
Będzie mi na pewno miło jeśli zasilicie grono moich obserwatorów.

Pozdrawiam i życzę Wam miłego popołudnia.
:)


Komentarze

  1. Jaki uroczy kotałek! :) I jaki sweterek ma śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. słodycze słodycze - zjadłabym:) piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny mix zdjęć, a angielska architektura bardzo mi odpowiada. Mogłabym mieszkać w takim domu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I