Życzenia Świąteczne!

Hejka Kochani!!
Idą święta, mam nadzieję, że spędzicie je w gronie najbliższych osób...
Moje święta też będą rodzinne, jednak zabraknie przy stole jednej osoby, która była dla mnie bardzo ważna...
W lutym odszedł mój Tato. Mimo iż staram się jakoś trzymać i nie dać smutkowi to czasami jest ciężko...
Nawet bardzo. Czasami czuję smutek, a czasami złość, żal, gdyż nie mogę się pogodzić z tym, że mój Tato tak młodo zmarł. 57 lat to nie czas na umieranie! Wiem, że nigdy nie poradzę sobie z tą stratą... Tyle jeszcze chciałam mu powiedzieć...

Ktoś mi powiedział, że człowiek w swoim życiu zmienia się kilka razy. Wtedy kiedy rodzi mu się dziecko i wtedy kiedy umierają jego rodzice. Myślę, że jest w tym wiele racji....



Tak więc Kochani życzę na te święta dużo radości, miłości, cudownych dni spędzonych w gronie osób które kochacie i które są Wam bliskie. Pielęgnujcie te wspólne dni które macie, bo one naprawdę są ważne.
Trzymajcie się ciepło.

Pozdrawiam
;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I