czwartek, 10 marca 2016

Instagram

Witajcie!!
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie Instagram to miła rozrywka, która nie zabiera mi za dużo czasu.
Podczas porannej kawy lubię sobie zajrzeć na Wasze profile i zobaczyć co też się u Was ciekawego ostatnio wydarzyło, lub też jakie kadry ze swojego życia uchwyciliście...
Tak więc jeśli i Wy lubicie Instagram to dzisiejszy  post na pewno przypadnie Wam do gustu, gdyż zapraszam Was na przegląd zdjęć z mojego profilu...
 
Hyde Park to jeden z moich ulubionych londyńskich parków.
Uwielbiam w nim biegać czy też spacerować.
No i o miłe towarzystwo także nie jest trudno, o czym możecie się przekonać patrząc na powyższe zdjęcie ;)


Lutowy Glossybox, może zbytnio nie zachwycił, jednak najgorzej także nie było.
Jeśli jeszcze ktoś nie widział jego zawartości to zapraszam tutaj.


Kwiaty, kwiaty, kwiaty...
A te otrzymywane bez okazji cieszą najbardziej ;)


Cudne...


Wieczór w Royal Albert Hall był bardzo przyjemny...
Jenak przedstawienie na którym byliśmy do udanych nie należało niestety.
Niedługo napiszę więcej o tym wydarzeniu.
 

Miłość do swojego karju można okazywać na wiele sposobów... ;)


Masła z The Body Shop należą do moich ulubionych.
A to czekoladowe pachniało tak, że miało się ochotę je zjeść :)


Uwielbiam oglądać seriale. Odpoczywam i relaksuje się przy nich.
Ten wyjątkowo przypadł mi do gustu.


Kolejny cudny bukiecik od mojego Kochania ;)


Trochę słodkości jeszcze nikomu nie zaszkodziło ;)


I kolejne kwiaty...


Idealny zapach na długie zimowe wieczory.
Dobra książka blask świecy, piękny zapach i ciepła herbatka to jest to, co naprawdę lubię.
 

Tak mi smakują, że mogłabym zjeść cały kubełek naraz ;)


Napis na tej kosmetyczce powoduje, że za każdym razem jak go czytam to na mojej twarzy pojawia się uśmiech od  ucha do ucha ;) Czy Wy też tak macie?


Tulipany zawsze kojarzą mi się z wiosną.
Tak więc wiosno przybywaj!!


Pozdrawiam
;)

7 komentarzy:

  1. Ja zam te Twoje focie z Insta :) jestem na bieżąco :)
    Ptaszysko wyszło Ci mega :)
    ;)
    Miłego dzionka Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te lody mmm! Uwielbiam :)
    Chętnie zaglądnę na insta, zapraszam na swoj justynapolska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mix :) ile słodkości, mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Cię obsypuje kwiatami szczęściaro, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i tak dużo kwiatów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile kwiatów! Niestety nie mam insta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też "Druga szansa" przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń