poniedziałek, 21 października 2013

Architektura Londynu

Witajcie!!
Ponieważ poprzedni post dotyczący architektury Londynu przyjął się bardzo dobrze, to dzisiaj chcę Wam pokazać troszkę inną stronę tego miasta.
Tym razem będzie to oblicze troszkę tajemnicze i mroczne.

 Zawsze gdy widzę takie budynki, to zastanawia mnie, jaką też mroczną historię skrywają te stare mury.
Już samo patrzenie na nie powoduje, że po plecach przebiega lekki dreszcz.



 W promieniach zachodzącego słońca.



 Ten opuszczony budynek znajduje się w centrum miasta.
Kiedyś był to szpital jednak nie wiedząc czemu budynek został zamknięty.


Powiem Wam, że raczej  nie chciałabym się znaleźć w tym budynku po zmroku ;). 


 Ostatnio spacerując po Londynie natknęłam się na taką wieżę.
Zdjęcie zrobiłam, jednak sprawdzić co to jest, już nie miałam okazji. 
Na moje usprawiedliwienie dodam tylko, że bardzo się tego dnia spieszyłam.

A już niebawem pokażę Wam nowoczesny Londyn ;)

14 komentarzy:

  1. Mnie ta architektura bardziej fascynuje niż przeraża- jest piękna i skrywa w sobie tajemnice-to cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie by było wejść do takiego opuszczonego budynku z dobrym przewodnikiem, który zna te mroczne sekrety, które skrywają mury i potrafi je opowiedzieć tak, że wszystko "staje przed oczami jak żywe" :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię te Twoje londyńskie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się je wrzucać jak najczęściej ;)

      Usuń
  4. post z mojej ulubionej serii ;>> pięknie tam macie ;))) jest klimat, magia ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stary, opuszczony szpital... na pewno tam straszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomniała mi się Belgia. Czasem spacerując po Brukseli mijałam podobne budynki i mimo, że lekko mnie straszyły to z drugiej strony mnie fascynowały...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klimatyczne zdjęcia:) Na swój sposób wyglądają na zachęcające:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem zachwycona architekturą Brytyjczyków, mostami również. Wszystko wykonywane jest z rozmachem, z klimatem ma to swój specyficzny urok. Cegła jest świetnym materiałem budowlanym. Zawsze fascynowały mnie te wieżyczki i baszty. W Angolach podoba mi się to że potrafią doceniać dziedzictwo narodowe. Jeśli coś należy do krajowego rejestru zabytków nie ważne czy by to była stodoła, potrafią wyciągnąć każdego pensa żeby odnowić i użytkować. Niestety Polacy nie potrafią docenić swoich perełek przez co wiele niszczeje, a z głupoty i nadają się do rozbiórki.

    OdpowiedzUsuń
  9. może i mroczne, ale za to jakie piękne :D


    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten opuszczony budynek skojarzył mi się z tą kamienicą z filmu [Rec] :D Aż mnie ciarki przeszły :P

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja lubię takie mroczne trochę straszne budynki z historią ;)

    OdpowiedzUsuń