Myśl Pozytywnie

Witajcie!!
Mam nadzieję, że weekend mija Wam błogo.
Ja mimo ładnej pogody na razie siedzę w domu i popijając kawę nadrabiam zaległości w obowiązkach domowych.
Jednak pora na relaks jest dzisiaj także przewidziana, popołudniu umówiłam się na plotki z koleżanką ;).
A wieczorem może małe SPA urządzę sobie w łazience. 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój nowy nabytek książkowy. 
Ponieważ zawsze staram się myśleć pozytywnie i nie ulegać złym myślom, tej pozycji nie mogło zabraknąć w mojej biblioteczce. 
Mam na myśli najnowszą pozycję Beaty Pawlikowskiej " W dżungli podświadomości".


Bardzo lubię książki czy też audycje Beaty.
Uważam, że jest bardzo pozytywną osobą która z wielkim optymizmem podchodzi od życia. 
I myślę, że my tego optymizmu powinniśmy się od niej uczyć.


Już teraz wiem, że czytanie tej książki będzie dla mnie samą przyjemnością. 
 A także, pozwoli mi spojrzeć trochę inaczej na otaczający mnie  świat.





A już w czerwcu ukaże się kolejna część z tej serii "Księga kodów podświadomości".
Oczywiście i tą książkę mam zamiar kupić. 


Jeśli komuś przypadną do gustu dwie pierwsze części może skusi się na całą serię, która będzie się składać z pięciu pozycji. Ja coś czuję, że skompletują ją całą. 


A wy znacie już tą pozycję??
Jeśli tak to podzielcie się wrażeniami.

Pozdrawiam i życzę miłego niedzielnego popołudnia.

Komentarze

  1. bardzo podoba mi się ta książka, w czerwcu napewno jej poszukam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest moje Must Have, skąd ją masz? Z PL??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka przywędrowała do mnie z PL.
      Tutaj możesz ją kupić na ebay'u lub też na stronie ksiazka.co.uk
      lun polbooks.co.uk
      Sprawdź też w polskich sklepach w których są dostępne książki, może tam będą mieli ;)

      Usuń
  3. To teraz na prawdę popularna książka, wszędzie na nią trafiam, ale mnie póki co nie przekonała.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te teksty na żółtych karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam książki tego typu!:) Właśnie wylądowały na mojej liście must have:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale powinnam to zmienić gdyż odległość jaka dzieli moje położenie od lokalizacji optymisty jest bardzo wielka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej książki Pani Beaty ale w końcu będę musiała którąś przeczytać bo wydawają się interesujące :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem pani Beaty, taką pozytywną energią i mądrością. Pierwsze co to jej kalendarz - każdy dzień , miły, mądry a ksiązki jeszcze nie znam ale wyobrażam sobie ze jest świetna i na pewno znajdzie się w mojej bibliotece ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam i polecam każdemu. Bardzo lubię Panią Beatę i jej "filozofię" i chętnie nabędę w przyszłości pozostałe pozycje z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skusze się napewno... uwielbiam tego typu książki . Polecam Ci też książke Louise L. Hay - Możesz uzdrowić swoje życie :) . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I