Zamówienie z The Body Shop

Witajcie!!
Jakiś czas temu, podczas letnich wyprzedaży złożyłam internetowe zamówienie na kosmetyki marki The Body Shop. Lubię ich produkty, jednak ceny do najniższych nie należą, więc podczas wyprzedaży zawsze staram się zrobić zapas ich kosmetyków, tak żeby potem nie przepłacać.

Tym razem korzystając także z różnych kodów rabatowych jakie dostępne były na ich stronie, skusiłam się na kilka produktów. Jeśli jesteście ciekawi co wpadło w moje ręce to zapraszam Was do dalszej części postu.


Całe zamówienie prezentuje się tak.


Maseczka z witaminą E. Cena £0.60.
 Słyszałam wiele dobrego o tym produkcie, więc tym bardziej się cieszę, że będę mogła ją przetestować.
Mydełko o zapachu brazylijskich orzechów cena także £0.60

Żele pod prysznic o zapachu papai i marakui.
Za każdy zapłaciłam £1.80


Tą serię chciałam przetestować od momentu kiedy pojawiła się na runku.
Czekałam jednak ja jakąś fajną promocję. Czekałam, czekałam i się wreszcie doczekałam.
Żel pod prysznic: £1.80
Balsam do ciała: £2.40
Woda toaletowa: £2.70


Peeling do ciała: £3.90
Masło do ciała: £3.90


Mgiełki z TBS uwielbiam używać latem a także wtedy nie chcę używać bardzo intensywnych perfum.
Tym razem skusiłam się na White Musk Libertine, która pachnie przecudnie pudrowo oraz brzoskwiniową.
Każda z nich kosztowała £2.10


Za całe to zamówienie zapłaciłam tylko £23.70 tak więc niedużo.
Teraz czeka mnie wielkie testowanie no przyjemność używania tych kosmetyków.

Pozdrawiam
;)

Komentarze

  1. oj zazdroszczę, w pl nie ma internetowego, a stacjonarne w większości polikwidowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo tanie to wszystko a w Polsce taka drożyzna ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo :) super :)

    ________________________
    fashion,makeup i ?
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach cóż za wspaniałe zapasy! Chętnie przyłączyłabym się do testów :D

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  5. Super produkty i fajne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, szaleństwo, bardzo dużo wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Poszalałaś:D Uwielbiam takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy świetne, jestem ciekawa jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyglądają - i ceny tez wydają sie przystepne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalenstwo ja sie ograniczam i nie zamówiłam nic chodź już miałam zamiar a swoją droga ta makowa seria nie przypadła mi do nosa za bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście zapach odbiega trochę od tych standardowych jeśli chodzi o produkty tej firmy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I