Witam ;)

Witajcie!!
Troszkę mnie tutaj nie było. 
Pewnie część z Was wie, że byłam w Polsce.
Pojechałam odwiedzić rodzinkę i nacieszyć się sobą nawzajem.
Można też powiedzieć, że zaliczyłam małą zimę, gdyż tego roku Wielkanoc z rana była u nas biała...

Fajnie było móc pobyć w gronie rodzinnym, jednak nie zawsze wszystko układa się tak jakbyśmy tego chcieli.
Moją bliską kuzynkę spotkała straszna osobista tragedia, o której z oczywistych faktów, nie chce Tutaj pisać.
 
Dobra wiadomość natomiast jest taka, że mój tato czuje się całkiem dobrze...
Po chemii co prawda stracił sporo włosów, jednak dla mnie nadal jest najprzystojniejszym facetem na świecie. No i co najważniejsze, wyniki są obiecujące...

Tak więc kochani pamiętajcie, że życie mamy tylko jedno i starajmy się czerpać z niego garściami.
 Żyjmy tak jakby jutro miało nigdy nie nadejść...
Po prostu kochajmy życie bo mamy je tylko jedno....
 



Pozdrawiam


Komentarze

  1. Dobrze, że z tatą lepiej ;)
    Świetna piosenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że z tatą lepiej. I to prawda, życie jest jedno, więc trzeba nauczyć się doceniać to co mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego a przede wszystkim zdrowia dla Taty

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że z tatą już lepiej :) fajna piosenka !!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I