Clarins Relax Bath & Shower Concentrate

Witajcie!!
Jakiś czas temu pokazywałam Wam zestaw  kosmetyków Clarins, jaki udało mi się kupić podczas tegorocznych letnich wyprzedaży. Jeśli ktoś przegapił ten post to znajdziecie go tutaj.

Dzisiaj chciałabym się podzielić z Wami moją opinią, na temat jednego z produktów tejże firmy.
Mowa tutaj o Relax Bath & Shower Concentrate. 

Produkt ten można używać jako płynu do kąpieli, a także jako żelu pod prysznic.




Zapach płynu jest typowo ziołowy, którego zadaniem jest ukojenie zmysłów i odprężenie nas po ciężkim dniu. Już jego niewielka ilość wystarcza aby w naszej łazience zapanował przyjemny i relaksujący zapach. Nawet mój chłopak, który raczej mało przywiązuje uwagę do zapachu kosmetyków, pewnego wieczora, sam zapytał się mnie "Co tak pięknie pachnie"? 
 
Ponieważ zapach tego koncentratu jest dość specyficzny, przed jego zakupem radzę go Wam powąchać, gdyż nie każdemu może przypaść on do gustu. Plusem dla mnie jest także to, że zapach po kąpieli  nie jest wyczuwalny na skórze.


Jeśli chodzi o skład to produkt zawiera mnóstwo składników roślinnych takich jak: olejki z bazylii, geranium, rumianku, gorzkiej pomarańczy, a także wyciągi z lipy, dziurawca, tymianku, głogu i waleriany, oraz składniki zmiękczające wodę. 

Płyn nie tylko niesamowicie pachnie, ale także jest bardzo wydajny.
Już jego niewielka ilość wystarcz na umycie całego ciała, gdyż produkt bardzo dobrze się pieni, nie wysuszając przy tym naszej skóry. 




Jedyną jego wadą może być dla wielu z Was cena, gdyż produkt do najtańszych niestety nie należy.
W cenie regularne kosztuje ok. 85zł za 200ml.
Pocieszające jest jednak to, że produkt jest wydajny, jednak jak na żel - nawet dobrej jakości - wiem, że nie każdy może sobie pozwolić na taki wydatek. 
 
Ja ze względu na ceną oraz pojemność jaką posiadam (100ml), używam tego produktu tylko jako żelu pod prysznic. Jako płynu do kąpieli, nadzwyczajnie mi go po prostu szkoda. 

Czy polecam Wam ten produkt?
Jak najbardziej tak!

Czy kupię go ponownie? 
Zdecydowanie tak, jeśli tylko znajdę go w promocyjnej cenie. 

 Zwykle nie kupuję żeli pod prysznic z tzw. "wyższych półek", gdyż uważam, że to troszkę wywalanie pieniędzy w błoto.  Zawsze wolę zainwestować w jakiś lepszy krem, niż wydawać pieniądze na produkty do mycia, które i tak zbyt wielkiej korzyści naszemu ciału nie przynoszą. 
Niniejszym,  fajnie, że udało mi się przetestować ten produkt, który kosztował mnie na prawdę niewiele, a samo jego używanie sprawia mi naprawdę wiele radości.


A Wy znacie ten produkt?
Jeśli tak, to czekam na Wasze opinie na jego temat.

Pozdrawiam
;)

Komentarze

  1. Nie znam tego produktu, ale za to firmę już tak :) Chciałam kiedyś nabyć mgiełkę utrwalającą do makijażu z Clarinsa, ale jakoś do tej pory jej nie kupiłam :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny produkt, cena może i wysoka, ale pojemność jest duża :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam, ale połączenie płynu i żelu, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. wachalam go niedawno , i niestety zapach nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach rzeczywiście jest dość specyficzny. Jak go powąchałam pierwszy raz to także bym nim zdziwiona, jednak jako, że kupiłam ten zestaw za bardzo niską cenę stwierdziłam, że jak coś to będę tego produktu używałam jako płynu do kąpieli... Z czasem jednak się przyzwyczaiłam do tego zapachu, a nawet mogę powiedzieć, że go polubiłam ;)

      Usuń
  5. Również nie miałam styczności z tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie uzywalam ale moze sprobuje ;);)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię jak zapach zostaje na skórze, zwłaszcza gdy mi się podoba:)) co do ceny to za amrkę trzeba zapłacić niestety, choć nie przeczę że warto:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jak zapach pozostaje na skórze jednak ten produkt pachnie tak specyficznie, że wątpię żebym dała rade z nim wytrzymać na mojej skórze przez dłuższy czas :)

      Usuń
  8. Nie znam tej marki ale cena jest dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam produktu ;) no cena niezła, jak się go wyrwie na promocji to się opłaca wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję udanych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tym żelu, ale również myślę, że lepiej zainwestować w dobry balsam do ciała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. substancje czynne żelu naprawdę ciekawe, szkoda tylko ze cena wysoka....myślę ze zapach by mnie nie odstraszył;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na takie cudeńko do kąpieli jednak szkoda by i było wydać tyle pieniędzy.. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tego produktu, zapach brzmi zachęcająco, ale cena troszkę odstrasza:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Clarins.. fajna firma, ale nieco droga :) Jednak czasem warto zainwestować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I