Marie Claire

Witajcie!!
Ponieważ magazyn Marie Claire obchodzi 25 urodziny, najnowszy numer możemy kupić dodatkiem w postaci miniaturki kosmetyku z Clinique. Tak więc przy dzisiejszych zakupach skusiłam się  na owy magazyn z miniaturką serum do twarzy. Jego pojemność to 7ml, tak więc na kilka aplikacji mi starczy.



Inne miniaturki jakie możemy znaleźć to: krem pod oczy i podkład do twarzy.
Jednak ja nie mam w planach kupować ich, myślę, że serum mi w zupełności wystarczy.

W środku magazynu znalazłam jeszcze kilka innych próbek:

Najnowsze perfumy  "Modern Muse" od Estee Lauder

Najnowszy zapach Dolce&Gabbana "Intense"

Podwójne serum z Clarins

Żel myjący oraz krem na dzień z Eucerin

Dla zainteresowanych dodam jeszcze, że w następnym miesiącu Marie Claire będzie można kupić z... 
kremem do rąk z L'occitane.


Tak więc moje czytelniczki z UK jeśli jeszcze nie kupiliście Marie Claire a macie ochotę przetestować któryś z tych kosmetyków, to biegnijcie do sklepu...

Pozdrawiam 

PS. Kochani bardzo Wam wszystkim dziękuję, za życzenia urodzinowe ;*

Komentarze

  1. ojej to w Polsce pewnie nie do dostania:( szkoda:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę szkoda ze u Nas takich gazetek nie ma ;(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. to juz wiem po co dzis bede leciec na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że w Polsce nie ma takich dodatków

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno kupie przy okazji zakupow w przyszlym tygodniu :) Nie wiedzialam, ze tak bogato w tym miesiacu ;)
    Spoznione sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego u nas w PL nie ma takich gazet wrrr;/ znaczy dodatków do gazet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to wydawnictwa pokrywają koszta tych dodatków a w PL najwidoczniej żadnemu z nich nie chce się ponosić kosztów związanych z tymi dodatkami ;(

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I