Odpowiedź Na TAG!

Hejka!!

Odpowiedź na TAG  Cortiny.

1. Jakiego zakupu kosmetycznego żałujesz najbardziej?
Ostatnio moje zakupy kosmetyczne są bardzo przemyślane, więc takiego produktu nie ma.
Kiedyś kupiłam suchy szampon firmy TRESemme i to była totalna porażka, bardzo żałowałam tego zakupu.

2. Jaki kolor lakieru najczęściej gości na Twoich paznokciach?
Jeśli chodzi o dłonie to lubię jasne kolory, ulubionego koloru nie mam. 
Na stopach preferuje ciemne odcienie. 

3. Jaki styl ubioru preferujesz?
Casual

4. W jakim kraju chciałabyś zamieszkać?
 Ciężko mi wybrać jeden. Wiele państw mnie fascynuje i z chęcią  co jakiś czas zmieniałabym kraj swojego pobytu. 

5. Wymień 3 cechy, których nie znosisz u innych ludzi.
-wścibstwo
-spóźnialstwo
-dwulicowość

6. Podaj tytuł ulubionej piosenki.
Bardzo wiele piosenek mi się podoba, ciężko wybrać jedną.

7. Bez którego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
Balsam do ciała, lubię mieć nawilżoną skórę. 

8. Co robisz, gdy masz zły nastrój?
Staram się  go sobie poprawić ;)
Relaksująca kąpiel , lampka wina i dobra książka lub film  pomagają mi się zrelaksować.

 9. Jaki sport lubisz najbardziej?
Nie mam ulubionego sportu.  Wszystko mi odpowiada poza pływaniem bo tego niestety nie umiem ;)

 10. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Życie bywa takie przewrotne że ciężko powiedzieć. Chciałabym mieć już rodzinkę dwoje dzieci i być po prostu szczęśliwą osobą.

11. Co sądzisz o moim blogu?  
Myślę że jest ciekawy i godny polecenie.  Można dowiedzieć się z niego zawsze czegoś ciekawego.

Zapraszam wszystkich chętnych do udziału w tym tagu( pytania jak powyżej).  Nie chce nikogo wskazywać, gdyż zdaję sobie sprawę, może nie każdy  ma ochotę brać w nim udział. 
Z góry dziękuje i pozdrawiam. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I

Blog Roku 2013