Idzie Weekend

Witajcie!!
Ostatni weekend sierpnia przed nami. Jak zamierzacie go spędzi??
U mnie będzie totalne lenistwo, tak przynajmniej sobie założyłam;)
Ponieważ od września mój harmonogram dni na tygodniu ulegnie zmianie ( ze względu na pracę), postanowiłam te dwa najbliższe dni wykorzystać jak najlepiej. 
Mój plan przedstawia się następująco:
Piątek- sprzątanie mieszkania, wieczorem jakiś film lub serial (tak, tak jestem maniaczką seriali;)
Nie wiem czy wy też tak macie, ale ja nie umiem odpoczywać jak mam bałagan w mieszkaniu. Tak więc aby móc cieszyć się tymi dwoma wolnymi dniami, postanowiłam uprzątnąć moje gniazdko już dzisiaj.
Sobota-zakupy (spożywcze, żeby nie było:)), gotowanie obiadu (jak na razie brak pomysłu) i pewnie relaks z książką na łonie natury, jeśli pogoda dopisze oczywiście. 
Niedziela- spacer, może kawa i plotki z koleżanką, oraz wieczór filmowy.
Zobaczymy ile uda mi się mojego planu zrealizować, czasami planujemy a potem nic z tego nie wychodzi.
Tak to jest moi drodzy życie bywa czasami przewrotne ;))

Ponieważ terminy oddania książek do biblioteki zbliża się wielkimi krokami, moja czytadło na ten weekend to:


Jeśli jeszcze nie czytaliście to bardzo polecam, ja aktualnie jestem w połowie drugiego tomu.

Miłego weekendu Wam życzę.

Komentarze

  1. z tą książką do przeczytania to nie wiem czy uda Ci się zrealizować inne plany:) wciąga! pozdrawiam

    życie & podróże
    gotowanie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I