Instagram

Witajcie!!
Czas płynie nieubłaganie. Niedługo powiemy, że święta za pasem. Tak, tak, do świąt coraz bliżej. Ja w tym roku zakupy świątecznych prezentów rozpoczęłam już pod koniec października. I wiecie co, mam już większość świątecznych podarunków skompletowanych. Niezmiernie mnie to cieszy, gdyż ja nie lubię kupować tego typu rzeczy na ostatnią chwilę i niepotrzebnie się stresować. Chcę aby ten świąteczny czas upłynął mi radośnie i bez zbędnego stresu. Tak więc jeśli jeszcze nie zaczęliście rozglądać się za prezentami, to radzę Wam czym prędzej udać się na zakupy. Powiem Wam, że ta świadomość, że już ma się prawie większość prezentów kupionych, naprawdę działa uspokajająco. Tak więc jak widzicie nie próżnuję, i w swoim wolnym czasie skrupulatnie wypełniam świąteczny plan, który co roku przygotowuje sobie wcześniej i trzymam się go w miarę moich możliwości. 
 
A dzisiaj korzystając z chwili wolnego dzielę się z Wami kilkoma moimi zdjęciami za Instagrama. Tym razem będzie to taki miszmasz, jednak obiecuję, że kolejna porcja zdjęć będzie już typowo świąteczna.

Jedna z moich ulubionych tureckich restauracji. Jedzenie naprawdę jest pyszne i warte grzechu.


Uwielbiam te białe domy. Sami musicie przyznać, że robią one wrażenie. Zwłaszcza, że są dzielnice w Londynie gdzie wszystkie domy są tylko w tym kolorze.


Uwielbiam  kwiatowe dekoracje. Obecnie już większość z nich została zastąpiona świątecznymi, które niebawem także Wam pokaże. Powiem Wam, że również robią niesamowite wrażenie.
 

Jeden z symboli Londynu, który niestety, coraz rzadziej widać na ulicach. 


 Jesień w tym roku była dość deszczowa. Nie zabrakło jednak kilku słonecznych dni, które wykorzystałam na spacer po parku, i chodzenie po szeleszczących liściach. Uwielbiam ten dźwięk pod stopami.


Mój zapach lata 2019. Na pewno jeszcze kiedyś wrócę do tych perfum.


 Mój etatowy śpioch. 


 Przyjemne popołudnie z dobrą książka i kubkiem kawy, to coś, co naprawdę sprawia mi przyjemność.


Zapach który ostatnio towarzyszy mi cały czas. Bardzo kobiecy i zmysłowy. Polecam!


Pięknie wygląda to wejście do restauracji. Aż ma się ochotę wstąpić na małą czarną.


I to tyle na dzisiaj z mojej strony.
Mam nadzieję, że Wy tak samo jak ja, czekacie z utęsknieniem na święta.
Dajcie znać, czy i Wy rozpoczęliście już świąteczne zakupy. 

Pozdrawiam
;)

Komentarze

  1. Czas niestety biegnie bardzo szybko. Twój etatowy spioch jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! To prawda jest cudowny, ale czasem daje też mi popalić. Zwłaszcza w nocy, kiedy to urządza sobie wędrówki po łóżku :)

      Usuń
  2. Najbardziej ze wszystkich fotografii podoba mi się... śpioch;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kot, chyba skrada serca wszystkich, chociaż muszę przyznać, że nie do wszystkich jest przyjazny :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, ale kotek jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, a kotek przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie nie myślę jeszcze o świętach i denerwuje mnie ta przedświąteczna gorączka, bo przez to święta tracą swoją magię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię zaczynać świętowanie tego okresu trochę wcześniej. W ten sposób mogę cieszyć się magią świąt trochę dłużej :)

      Usuń
  6. Ty masz juz prawie wszystkie prezenty a ja jeszcze żadnego i w sumie jeszcze o nich nawet nie myśle. Nawet nie dociera do mnie ze za miesiac bedzie juz „po świętach” :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze zakupy świąteczne zaczynam wcześnie. Pewnie dlatego, że mam dużo osób do obdarowania :) Ty natomiast jeszcze masz dużo czasu i na pewno uda Ci się wszystko skompletować na czas :)

      Usuń
  7. Jak zawsze śliczne zdjęcia:) a ja też już myślę o Swietach:) zwłaszcza że grudzień zapowiada mi się bardzo urozmaicony i bardzo 'zajęty'.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że grudzień przyniesie Ci dużo radości i fajnego czasu :)

      Usuń
  8. Ja też zwykle kupuje wcześniej prezenty, ale w tym roku listopad miałam bardzo intensywny i niestety nie miałam kiedy wybrać się na zakupy. Ale mam nadzieje, że może w piątek kupię świąteczne prezenty.
    Jaki słodki kotek, uwielbiam patrzeć na śpiące kotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to prawda każdy kot śpiący wygląda cudnie. Mam też nadzieję, że już się trochę uporałaś ze świątecznym prezentami :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I