Instagram

Witajcie!
Dzisiaj zapraszam Was na przegląd fotek z mojego Instagrama.  
Jeśli mnie jeszcze tam nie śledzicie, to serdecznie zapraszam, będzie mi naprawdę miło.


Małe zakupy  z jednego z moich ulubionych sklepów kosmetycznych czyli z The Body Shop.
Powyższe zakupy poczyniłam pod kątem wakacyjnych wyjazdów. 
Nie są to jednak jedyne zakupy kosmetyczne jeśli chodzi o ten sklep, ale o nich napiszę Wam kiedyś indziej.


Czas na herbatkę :)


 Maskara Rodial jako dodatek do sierpniowego magazynu Red. Ach jak ja lubię takie gratisy.


 Super książka, którą Wam serdecznie polecam. Więcej o niej przeczytacie tutaj.


Chodząca i żywa reklama lokalnej kwiaciarni.
Piszę żywa, gdyż do skonstruowania tych pięknych "ubrań" użyto tylko żywych kwiatów.


Kwiaty bez okazji cieszą najbardziej ;)

 Czyż nie są piękne ?


 Nic tylko siadać do stołu.


 Już się nie mogę doczekać kiedy będą idealne do jedzenia...


 Niedzielne przyjemności.


 Wieczny śpioch.


Uwielbiam takie urokliwe londyńskie zakątki.

To tyle z mojej strony na dzisiaj.
Ja uciekam do pozostałych obowiązków, a Wam życzę miłego wieczoru.

Pozdrawiam
:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I