Haul Zakupowy - Akcesoria

Witajcie!!
Nie wiem czy pamiętacie, ale jakiś czas temu postanowiłam żyć bardziej minimalistycznie. 
Moim pierwszym krokiem jeśli chodzi o minimalizm było ograniczenie zakupów. 
Patrząc wstecz na kilka ostatnich miesięcy, muszę stwierdzić, że nawet nieźle mi to wychodzi.
Udało mi się ograniczyć nie tylko zakupy kosmetyczne (do których miałam wielką słabość) ale także zakupy ubraniowe. Część rzeczy która mi też zalegała w szafie powędrowała do organizacji charytatywnych, lub też została sprzedana. Mimo tego małego sukcesu, nadal staram się żyć w nurcie minimalizmu i ograniczać przedmioty wokół siebie.Jednak jak penie wiecie, kobieta czasami musi sobie coś kupić ;). Ja tak przynajmniej mam...  I właśnie w ciągu ostatnich kilku miesięcy wpadło w moje ręce kilka ciekawych dodatków, które wyjątkowo mi się spodobały, i których zakupu nie mogłam sobie odmówić ;).

Jeśli jesteście ciekawi, co też ciekawego wpadło ostatnio w moje ręce, to zapraszam do dalszej części postu.


Tak jak widzicie na powyższym zdjęciu, ostatnio oszalałam na punkcie fikuśnych dodatków.
Ja wiem, że niektórym mogą się one wydać dziecinne. Jednak cóż, mi się one podobają i niewątpliwie cieszą moje oko.


Jak zobaczyłam ten portfel w TKmaxx'ie to wiedziałam, że nie mogę bez niego wyjść.
Tym bardziej, że wielka ze mnie miłośniczka kotów, a za zakupem przemawiało też to, że była to ostatnia sztuka.


Portfel jest dość pojemny i posiada wiele przegródek na rożnego typu karty, których u mnie w portfelu zawsze jest pełno. Do tego jest w bardzo fajnym 'radosnym' kolorze, idealnym na lato.


Portfel ma też zasuwaną kieszonkę na drobne monety, co mnie bardzo cieszy, gdyż przez to jest bardzo funkcjonalny. Jego cena też była dość atrakcyjna, gdyż kosztował £9.99.
Dla zainteresowanych dodam jeszcze, że portfel jest z firmy Have Best.


Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię kupować kosmetyczki. Jest to chyba mój drugi nałóg, zaraz po kupowaniu różnego typu notesów :). Najwidoczniej każdy ma swojego małego bzika.
Na tą kosmetyczkę natknęłam się w drogerii Superdrug, i mimo iż tak naprawdę nie była mi ona potrzeba, to jej wygląd tak przyciągnął mój wzrok, że nie mogłam się jej oprzeć. Do tego kosztowała tylko £1, więc naprawdę opłacało się ją kupić.
Jest ona co prawda płaska, jednak mi to w ogóle nie przeszkadza, gdyż idealnie sprawdzi się na przykład do przechowywania paszportu podczas podróży czy też tego typu rzeczy.


Ta kosmetyczka natomiast idealnie sprawdzi się do przechowywania kosmetyków. Nie jest ona co prawda za duża, jednak myślę, że taki mały niezbędnik kosmetyczny który zawsze nosimy przy sobie pomieści.
Jej cena to też tylko £1.


 I na koniec coś dla miłośników kotów, czyli pompon do przywieszenia do torebki czy plecaka.
No sami powiedzcie, czyż nie jest uroczy? 
 Myślę, że do wakacyjnej torebki będzie pasował idealnie.
Jego cena to £3, a kupiłam go w Primarku.


To tyle jeśli chodzi o moje ostatnie zakupy. Jak sami widzicie nie jest tego za dużo. 
Teraz w UK zaczyna się wielka letnia wyprzedaż, więc pewnie się na coś jeszcze skuszę.
Jeśli lubicie tego typu posty to dajcie znać, to będę wiedziała aby się z Wami podzielić moimi wyprzedażowymi łupami. 

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.
:)


Komentarze

  1. fajna kocia mordka, ja mam zwykły szary pompon przy kluczach

    OdpowiedzUsuń
  2. Koci portfel na pewno spodobałby się mojej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Portfel sama bym kupiła !

    OdpowiedzUsuń
  4. Portfel jest super, tez taki chciałabym <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym sobie zrobić takie większe zakupy, zwłaszcza jeśli chodzi o ciuchy i też buty. Creepersy z https://butymodne.pl/creepersy-damskie-c148422.html bardzo wpadły mi w oko i chyba sobie nawet dwie pary zamówię

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I