Instagram

Witajcie!
Troszkę mnie tutaj nie było. A to wszystko przez nadmiar pracy. Tak to już jest, że jak człowiek wpadnie w codzienny kierat to zaczyna mu brakować czasu na rzeczy prozaiczne. Miejmy jednak nadzieję, że niedługo wszystko wróci do normy, i znowu będę miała czas aby częściej tutaj zaglądać. Trzymajcie kciuki bo u mnie nigdy nic nie wiadomo ;)

Dzisiaj zapraszam Was na przegląd fotek z mojego Instagrama.
Taki szybki post, jednak przez wiele bardzo lubiany.

 Uwielbiam te niebieskie tabliczki....
Fajnie jest móc poczuć, że kiedyś ktoś znany mieszkał niedaleko ciebie.


Kwiatów nigdy dość :)


 Nic tylko łapać i ruszać na piknik do parku.
Niestety ładna pogoda już nas opuściła. :(


 Prezenty prosto z Włoch...


 Uwielbiam stare samochody...


Idealna powieść na wakacje.
Lekka i przyjemna.


 Koce życie, czyli lenistwo cały dzień :)


 Uwielbiam takie klimatyczne knajpki.


 Trochę polskości na talerzu...


 Uwielbiam londyńską architekturę.


Nie ma to jak ciekawy pomysł.
Ławka w kształcie książki? Czemu nie!
 

 Do tego piękny malunek. 
Cudowne!


 Hyde Park to jeden z moich ulubionych londyńskich parków. 
Latem prezentował się naprawdę uroczo.
Teraz czekam na jesień i spadające liście...


 Nie ma to jak ciekawe towarzystwo podczas spaceru...


Wieczorna rozpusta...
Od czasu do czasu nie zaszkodzi ;)


To tyle kochani z mojej strony na dzisiaj.
Mam nadzieje, że mi wybaczycie moją nieobecność.
Postaram się częściej dla Was pisać.
Buziaki.
:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I