wtorek, 26 stycznia 2016

Świąteczny Londyn

Witajcie!!
Korzystając dzisiaj z wolnego przedpołudnia postanowiłam zrobić porządek w swoim telefonie. 
Tak naprawdę to zostałam troszkę do tego zmuszona, gdyż ostatnio zauważyłam, że moja pamięć w telefonie bardzo szybko się zapełnia. A o jej braku przypomina mi migająca ikonka na ekranie mojego smartfona.
Tak więc, chcąc nie chcąc, wzięłam się za przeglądanie zdjęć i okazało się, że w moim telefonie zalega mnóstwo świątecznych zdjęć! Sama nie wiem czemu wcześniej nie znalazły się one na blogu! Przecież większość zdjęć które robię są zmyślą o Was. Jednak nie ma sensu się teraz nad tym rozwodzić. W myśl zasady, co się odwlecze to nie uciecze, dzisiaj zapraszam Was na świąteczny post :). Wiem że święta już za nami, i pewnie wiele z Was już o nich zapomniało. Mam jednak nadzieję, że oglądając dzisiejsze fotki, wrócicie wspomnieniami do tych magicznych chwil...


Dzisiaj pokażę Wam jak londyńskie sklepy wyglądały z zewnątrz. 
W następnym poście natomiast zajrzymy na wystawy sklepowe. 


House of Fraser - Londyński dom handlowy.


 Wempe.

 
 Asprey.


 Cartier prezentował się wyjątkowo pięknie w te święta.


 



 Tiffany & Co 
Czyli najbardziej rozpoznawane niebieskie pudełeczko na świecie :).







 Mappin & Webb




 W Wielkiej Brytanii oprócz świątecznych wieńców, które wiesza większość mieszkańców na swoich drzwiach, niektórzy przystrajają także drzwi świątecznymi girlandami. Wygląda to naprawdę pięknie. 


Butki Stella McCartney.


W tym roku, po raz pierwszy, największy sklep handlowy Harrods, nie przystroił się na święta.
Myślę, że jest to związane ze zmianą właściciela. Najwidoczniej rodzina królewska z Kataru, nie chciała zrobić turystom prezentu, w postaci świątecznej choinki i pięknie przystrojonych świątecznych okien. 
W ogóle w moim odczuciu, zmiana właściciela spowodowała, że okna wystawowe tego domu handlowego, nie prezentują się już pięknie jak za czasów Dodiego Al-Fayed'a. Kiedyś nie dało się wręcz oderwać od nich oczu, a turyści ustawiali się w kolejce aby sobie zrobić przy nich zdjęcie. Zresztą kilka razy prezentowałam Wam te małe dzieła sztuki na moim blogu. Teraz niestety, jakoś wystaw jeśli chodzi o ten sklep znacznie spadła.

Pozdrawiam
:)

14 komentarzy:

  1. piękne dekoracje zawsze warto obejrzeć:)
    jeśli to decyzja Harrodsa o charakterze religijno-politycznym to nie wróżę im sukcesu w biznesie w Europie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to decyzja religijno-polityczna. Na świątecznych kartkach Harrods'a, które co roku wręczane są pracownikom pojawił się w tym roku napis Happy Holidays zamiast Marry Christmas :)

      Usuń
  2. Piękny, ja już zapomniałam,że były święta ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki. Chciałabym tam kiedyś pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak cała Anglia, tak nie podoba mi się Londyn. Wybrane miejsca oczywiście mają swój urok. Jest jednak tyle piękniejszych miejsc na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam pięknie! Anglia ma swój klimat :) jeszcze tam nie byłam,może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, tylko śniegu brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. superrr:)))))

    wspolna obserwacja? :) ja juz obs :))
    http://pazzz21.blogspot.com/
    zapraszam i pozdrawiam :)

    daj znac u mnie :*

    OdpowiedzUsuń