sobota, 26 grudnia 2015

Świąteczny Londyn - Covent Garden cz.1

Witajcie!!
Zaraz będzie można rzec: święta, święta i po świętach ;)
Dzisiaj w UK Boxing Day czyli dzień kiedy startują wielkie wyprzedaże.
Ludzi wszędzie pełno a kolejki do kas są tak długie, że już na sam ich widok człowiekowi odechciewa się zakupów. Ja chcąc uniknąć tych dzikich tłumów, już z samego rana wyskoczyłam do kilku sklepów.  Coś tam przytachałam, ale o tym będzie w osobnym poście, gdyż znając mnie, jeszcze na pewno na coś się skuszę, gdyż wyprzedaże trwają tutaj do końca stycznia.

Pozostaniemy dzisiaj jeszcze w tym klimacie świątecznym, gdyż chciałabym Wam pokazać kilka fotek świątecznego Londynu. Wcześniej nie miałam okazji podzielić się z Wami tymi fotkami, gdyż przed  świętami miałam dość intensywny czas, jak zresztą większość z Was. Teraz na szczęście mam kilka dni wolnego, tak więc postaram się nadrobić moje zaległości blogowe.


 W tym roku na Covent Garden stanął pociąg w całości wykonany z klocków lego.
 Dla dzieciaków jest to mega atrakcja.






 Każdy element wykonany jest z najsłynniejszych klocków. Co z bliska robi naprawdę wielkie wrażenie.
 



 Renifer oraz choinka to już tradycja jeśli chodzi o Covent Garden.
 W tym roku mamy renifera na saniach.



 Wnętrze pasażu także wygląda bardzo magicznie.
W tym roku główną dekorację stanowi jemioła.
Nic tylko stawać pod nią i się całować;)






 Na Covent Garden znajduje się jeden z najsłynniejszych Londyńskich marketów z rękodziełem.
Naprawdę warto odwiedzić to miejsce, gdy chce się znaleźć coś fajnego i unikatowego.






Dyskotekowe kule zawieszone pod sufitem ślicznie migoczą na okolicznych budynkach.
Dając magiczny efekt...



Więcej fotek świątecznego Londynu już niebawem.
Pozdrawiam
;)
 

21 komentarzy:

  1. Swiąteczny i zarazem piękny ❤️❤️❤️

    ______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion porady & makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia, czuć klimat świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce a renifer po prostu BOSKI!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miejsce a renifer po prostu BOSKI!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne miejsce a renifer po prostu BOSKI!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam pięknie,wow! a misiu z klocków mnie urzekł szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. de informatie is erg aardig en behulpzaam voor ons, kunnen we allemaal altijd in de genade van Allah de Almachtige. en succesvolle groet
    Obat Pemutih Badan dan wajah yang permanen

    OdpowiedzUsuń
  8. ...zdjęcia wyglądają jak z jakiegoś filmu :) :) :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, Covent Garden ma ciekawą historię, czekam na dalsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to marzenie kiedyś się spełni :)

      Usuń
  11. ten pociąg z klocków na pewno robił wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tam jest ten klimacik świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja u siebie stałam w dwóch mega kolejkach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świecąca jemioła wygląda czadersko ;) Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń