poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Sierpniowy Glossybox - Edycja UK

Witajcie!!
W tym miesiącu pudełeczko Glossybox obchodzi czwarte urodziny.
I z tej okazji w pudełeczku wszystkie kosmetyki są pełnowymiarowe.
Niezmiernie mnie to cieszy, tym bardziej, że ze wszystkich produktów jestem bardzo zadowolona i z miłą chęcią je przetestuje.
A jeśli i Wy jesteście ciekawi zawartości pudełeczka to zapraszam Was do dalszej części postu.


W tym miesiącu pudełeczko jest klasyczne.


 Cała zawartość natomiast prezentuje się tak.


- Naobay - Tonik do twarzy
Naobay jest hiszpańską marką kosmetyczną która specjalizuje się w produktach naturalnych. 
Tonik jest w 99.13% naturalny.
Jest to produkt pełnowymiarowy o wartości £10.65


 - SASS - Płyn do higieny intymnej.
To pierwszy tego typu kosmetyk w Glossybox'ie.
Jest to produkt pełnowymiarowy o wartości £7.


- Emite - róż do policzków.
Jak dla mnie jest to połączenie różu i bronzera.
Produkt pełnowymiarowy o wartości £20.59


Odcień jest trochę ceglasty, jednak sądzę, że dobrze roztarty może dać bardzo fajny efekt na twarzy.


- Manna Kadar - Odżywka do rzęs.
Produkt zawiera witaminę B12, a nasze rzęsy po jego użyciu mają zyskać na objętości.
Produkt pełnowymiarowy o wartości £14.55


- MeMeMe - Matowa kredka do ust.
Powiem Wam, że ostatnio coraz bardziej polubiłam kredki do ust.
Mam nadzieję, że z tej także będę zadowolona.
Produkt pełnowymiarowy o wartości £6.95


Kolor jaki mi się trafił to Playful Peach.
Czyli taka delikatna brzoskwinka. 

Generalnie jestem zadowolona z zawartości.
Fajnie, że jest kolorówka oraz pielęgnacja, no i dużym plusem jest to, że wszystkie produkty są pełnowymiarowe.

A Wam jak podoba się zawartość tego pudełeczka?


Pozdrawiam
;)

15 komentarzy:

  1. podoba mi się odcień szminki w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na swoje pudełeczko :)


    ________________________
    Fashion,makeup i
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie odżywka do rzęs oraz kredka do ust - ładny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie pudełka :) Można za małe pieniądze nabyć super kosmetyki :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://kraina-kobiecosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa zawartość :) czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka do rzęs wydaje się ciekawa. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo podoba mi się, z każdego kosmetyku zrobiłabym pożytek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet ciekawe produkty, chociaż nie zachwycają mnie jakoś do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem ciekawe produkty, chociażby dlatego, że nie znam żadnej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość bardzo fajna, mam nadzieję, że wszystko będzie spisywać się jak najlepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujące produkty... Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jak zadziała odżywka na Twoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for all the information, hopefully with that we can get the useful knowledge, and hopefully the blog admin is always you in the grace of Allah SWT.
    CARA MENGOBATI ITP
    CARA MENYEMBUHKAN ITP
    CARA CEPAT MENGOBATI ITP
    OBAT PENYAKIT ITP
    OBAT ALAMI ITP
    OBAT ITP PADA ANAK
    PENGOBATAN TERBAIK ITP

    OdpowiedzUsuń
  14. Apologize Once I Save Links In These Comments.
    Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
    PRODUK HERBAL GREEN WORLD

    OdpowiedzUsuń