Sierpniowy Glossybox - Edycja UK

Witajcie!!
W tym miesiącu pudełeczko Glossybox obchodzi czwarte urodziny.
I z tej okazji w pudełeczku wszystkie kosmetyki są pełnowymiarowe.
Niezmiernie mnie to cieszy, tym bardziej, że ze wszystkich produktów jestem bardzo zadowolona i z miłą chęcią je przetestuje.
A jeśli i Wy jesteście ciekawi zawartości pudełeczka to zapraszam Was do dalszej części postu.


W tym miesiącu pudełeczko jest klasyczne.


 Cała zawartość natomiast prezentuje się tak.


- Naobay - Tonik do twarzy
Naobay jest hiszpańską marką kosmetyczną która specjalizuje się w produktach naturalnych. 
Tonik jest w 99.13% naturalny.
Jest to produkt pełnowymiarowy o wartości £10.65


 - SASS - Płyn do higieny intymnej.
To pierwszy tego typu kosmetyk w Glossybox'ie.
Jest to produkt pełnowymiarowy o wartości £7.


- Emite - róż do policzków.
Jak dla mnie jest to połączenie różu i bronzera.
Produkt pełnowymiarowy o wartości £20.59


Odcień jest trochę ceglasty, jednak sądzę, że dobrze roztarty może dać bardzo fajny efekt na twarzy.


- Manna Kadar - Odżywka do rzęs.
Produkt zawiera witaminę B12, a nasze rzęsy po jego użyciu mają zyskać na objętości.
Produkt pełnowymiarowy o wartości £14.55


- MeMeMe - Matowa kredka do ust.
Powiem Wam, że ostatnio coraz bardziej polubiłam kredki do ust.
Mam nadzieję, że z tej także będę zadowolona.
Produkt pełnowymiarowy o wartości £6.95


Kolor jaki mi się trafił to Playful Peach.
Czyli taka delikatna brzoskwinka. 

Generalnie jestem zadowolona z zawartości.
Fajnie, że jest kolorówka oraz pielęgnacja, no i dużym plusem jest to, że wszystkie produkty są pełnowymiarowe.

A Wam jak podoba się zawartość tego pudełeczka?


Pozdrawiam
;)

Komentarze

  1. podoba mi się odcień szminki w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na swoje pudełeczko :)


    ________________________
    Fashion,makeup i
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie odżywka do rzęs oraz kredka do ust - ładny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie pudełka :) Można za małe pieniądze nabyć super kosmetyki :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://kraina-kobiecosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa zawartość :) czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka do rzęs wydaje się ciekawa. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo podoba mi się, z każdego kosmetyku zrobiłabym pożytek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet ciekawe produkty, chociaż nie zachwycają mnie jakoś do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem ciekawe produkty, chociażby dlatego, że nie znam żadnej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość bardzo fajna, mam nadzieję, że wszystko będzie spisywać się jak najlepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujące produkty... Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jak zadziała odżywka na Twoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I