Sesja Zdjęciowa

Witajcie!!
Wiem, że nie wszyscy z moich czytelników mają dostęp do zagranicznych magazynów. Tym bardziej cieszę się, kiedy mogę Wam pokazać niektóre z sesji zdjęciowych, które ukazują się na łamach tych zagranicznych czasopism. Oczywiście wybieram tylko te moim zdaniem najciekawsze, gdyż nie chcę Was zbytnio tym tematem zanudzać ;).

Tak więc, jeśli jesteście ciekawi co też udało ostatnio mi się wypatrzeć, to zapraszam do dalszej części postu.

 Tytuł dzisiejszej sesji to "W domu dla lalek". 

















Nie wiem jak Wam, ale mi te zdjęcia bardzo przypadły do gustu.
Lubię jak sesja prezentuje coś więcej niż tylko ładne ubrania na szczupłej modelce.


Sesja ukazała się w magazynie Stylist


Pozdrawiam 
;)

Komentarze

  1. zdjęcia naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W angielskich gazetach te sesje zdjęciowe są takie ciekawe :)
    U nas niestety na takie się nie trafia :/

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze takich zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak zdjęcia genialne..

    OdpowiedzUsuń
  5. jest całkiem ok, choć mnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  6. ma swój urok, choć na kolana nie powala

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, niekonwencjonalna i oryginalna - można się zainspirować!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: krata dla NIEGO, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna :D chociaż dla mnie trochę przerażająca ;D chyba mam problemy z lalkami, hah ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna, kolorowa sesja! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa sesja. Modelka rzeczywiście wygląda jak lalka, nawet podobną dałam koleżance na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam oryginalne sesje zdjęciowe, z tego powodu Harpers Bazaar to jedno z moich ulubionych pism.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I