Chiński Nowy Rok cz.I

Witajcie!!
Dzisiaj w Londynie świętowany był Chiński Nowy Rok.
Impreza rozpoczęła się wielką paradą, która przeszła ulicami miasta.
Oczywiście nie mogło mnie tam zabraknąć...
Niestety pogoda nie bardzo dopisała. Było wietrznie i zimno, a potem jeszcze zaczął padać deszcz. Mimo tego wszystkiego i tak było bardzo przyjemnie móc zobaczyć to wszystko na żywo.

Jeśli jesteście ciekawi jak to wszystko wyglądało to zapraszam na przegląd zdjęć, które udało mi się zrobić podczas tej imprezy.


Rok 2015 jest rokiem owcy. 


 Scena została ustawiona na słynnym placu Trafalgar Square.


W paradzie można było zobaczyć pokazy różnych sztuk walki...


 ... a także piękne smoki.













 Stroje i makijaże niektórych uczestników parady naprawdę zapierały dech w piersiach. 


 Mimo iż w paradzie głownie udział brali Azjaci, to muszę Wam powiedzieć, że moje czujne oko wypatrzyło także dość sporą liczę Europejczyków, którzy dumnie prezentowali kulturę chińską.











Ponieważ jak zwykle nie wypuszczałam aparatu z mych rąk, zdjęć zrobiłam całkiem sporo. 
Nie chcę Was tutaj od razu nimi wszystkimi zasypywać, tak więc w kolejnych postach pokaże Wam jeszcze więcej fotek z Londyńskiego Chinatown.

Pozdrawiam 
:)

Komentarze

  1. ale świetne kolorowe zdjęcia!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie świętują Chiński Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie;) oglądałam u Azjatyckiego Cukierka rok temu zdjęcia. A to nie jest rok kozy? czy to jedno i to samo u nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to tok owcy, jednak wielu chińczyków nazywa go też rokiem kozy.
      Często na różnych szyldach pisało rok owcy, a w nawiasie było dodane kozy ;)

      Usuń
  4. Ciekawe 'wydarzenie'. Chętnie zobaczyłabym na własne oczy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I