Super Furry Animals

Witajcie!!
Uwielbiam oglądać w magazynach sesje zdjęciowe.
Nie wszystkie jednak przykuwają moją uwagę.
 Ostatnio przeglądając jeden ze starych magazynów, natknęłam się na sesję która wyjątkowo mi się spodobała i stwierdziłam, że Wam ją pokażę.


 W sesji wzięły udział zabawne włochate stworzona, które jak profesjonalne modelki prezentowały akcesoria...


 Torebka: Fendi


 Buty: Chloe


Torebka: Coach


 Torebka: Chanel


Buty: Tibi


Torebka: Phillip Lam at Monnier Freres


Sesja pochodzi z magazynu Stylist.


Sami musicie przyznać, że fajne są te stworki.

A Wam jak się podoba ta sesja?

Pozdrawiam
;)

Komentarze

  1. rzeczywiście bardzo ciekawa

    ___________________________
    wedding makeup of violets
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo niespotykany i ciekawy pomysł. Mnie się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha wystrzałowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać, że bardzo pomysłowe :)
    Fajnie jest sie natknąć na coś takiego :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha świetna ta sesja :D Stwory są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, kolorowa - miła odmiana od tej szaro burej zimy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna! taka radosna i pozytywna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolory stworków inspirują jednak jakbym kupil gazete izamaist ładnych modelk widział taką sesję t obym się zdenerwował ... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męski punkt widzenia ;) Mi akurat futrzaki bardzo się podobają ;)

      Usuń
  9. ahaha ale świetne te stworki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Kochane futrzaki ! <3
    A sam pomysł na sesje bardzo fajny ! :)

    Zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji :)
    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę dobry pomysł i oryginalny;)))) coś nowego;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka kampania reklamowa z pewnością przykuwa uwagę i zapada w pamięć. Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I