sobota, 20 września 2014

Wrześniowy Glossybox Edycja UK

Witajcie!!
Dzisiaj odsłona wrześniowego Glossybox'a.
Jeśli jesteście ciekawi jakie produkty znalazłam w środku, to serdecznie Was zaprasza  na dzisiejszy post.

W tym miesiącu pudełeczko jest iście Londyńskie ;)



W tym miesiącu w pudełeczku znalazłam:

- L'Oreal Professionnel Mythic Masque
Mimo iż nie jest to produkt pełnowymiarowy to jego pojemność (75ml) w pełni mnie zadowala.
Myślę, że spokojnie starczy na kilkakrotne przetestowanie, oraz wyciągniecie opinie na temat tego produktu.
Ponieważ posiadam olejek do włosów  z tej samej serii, z którego jestem zadowolona, myślę że i ten produkt mnie nie zawiedzie. Pełnowymiarowe opakowanie o pojemności 200ml kosztuje £15.50.

- ModelCo More Brows Fibre Gel
Tego żelu do brwi jestem naprawdę bardzo ciekawa.
Kolor który mi się trafił to medium/dark co mnie bardzo cieszy, gdyż jest on bardzo zbliżony do naturalnego koloru moich brwi. Czy produkt się sprawdzi? Zobaczymy...
Jest to produkt pełnowymiarowy (3.5ml) o wartości £14.95

- SkinPep Enzyme and Acid Peel i Peeling Gel
Tak małych próbek w Glossybox'ie raczej nie lubię, gdyż tak naprawdę, to żadnych wniosków nie można wyciągnąć po ich użyciu. Dostałam peelingujący żel (2 x 3.5ml) oraz krem pod oczy (2ml).
Jedyny plus jest taki, że są to produkty dość drogie, gdyż peelingujący żelu kosztuje aż £89.99 za 180ml, natomiast  za krem pod oczy o pojemności 15ml trzeba zapłacić aż £44.99.
Próbki które się mi trafiły zostały natomiast wycenione tak:
- żel peelingujący - 3.5ml kosztuje £3.05
- krem po oczy - 2ml kosztuje £6.49

- Nails Inc Matte Top Coat
Lakiery tej firmy sprawdzają się u mnie bardzo dobrze, więc mam nadzieję, że ten matowy top coat także się sprawdzi. Jest to produkt pełnowymiarowy o wartości £12 za 10ml.

- Vichy Normadern Night Detox i Hyrating Care
Firmę Vichy bardzo lubię tym bardzie szkoda, że te dwie próbki które dostałam są takie małe.
Fajnie, że dali krem na dzień i na  noc jednak te 3 ml raczej na długo nam nie starczą :(.


 Dodatkowo także w tym miesiącu otrzymaliśmy bon zniżkowy o wartości £25, na zakupy w sklepie Karen Millen. Oraz zapowiedź, że w następnym Glossybox'ie każdy otrzyma pełnowymiarowy krem marki Nuxe o wartości £19.50.

I tak się prezentuje się wrześniowe pudełeczko. 
Szału zbytniego nie ma, jednak cena pudełeczka zwróciła się podwójnie, więc nie jest  źle.

A Wam jak podoba się zawartość?

Pozdrawiam
:)

26 komentarzy:

  1. mam ten top coat ;) szkoda że vichy to próbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się podoba :)

    _____________________
    a u mnie?
    modne bluzy do rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  4. Calkiem fajne kosmetyki, tak mi się wydaje :)
    pozdrawiam :*
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe produkty :) chyba poszukam w internecie tego top coat ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zawartość! Ciekaw ajestem tego żelu do brwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko go przetestuje to na pewno dam znać;)

      Usuń
  7. Ciekawe jak sie sprawdzi - L'Oreal Professionnel Mythic Masque. Myśle że będzie dobry i wydajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam olejek z tej serii i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  8. Maskę L'Oreal i kremy Vichy z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawartość ciekawa, chętnie bym ją wypróbowałą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel do brwi i top coat matujący najbardziej chyba by mnie ucieszyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jestem bardzo ciekawa tych produktów ;)

      Usuń
  11. Ja ogólnie jestem zadowolona z tego pudełeczka, a żel do brwi jest rewelacyjny :)

    kochana nie chcesz wziąć udziału w Mikołajkach? :)
    http://www.monnie.pl/2014/09/344-mikoajki-dla-blogerek-z-wysp.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że wezmę udział :)
      Dzięki, że o mnie pomyślałaś jest mi bardzo miło ;)

      Usuń
  12. Ja mam troszkę inny , dostałam tylko Top cout i żel do brwi z tego co ty , i mam żelu inny odcień ale już próbowałam sprawdził się świetnie , nigdy nie używałam takich produktów i po nałożeniu miałam uczucie " mokrych brwi " :) Ale trzymał się calutki dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam, więc póki co na temat tego produktu nie będę się wypowiadać.
      Jednak jestem bardzo ciekawa jak ten żel sprawdzi się u mnie ;)

      Usuń
  13. Ciekawi mnie żel do brwi. Fajne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. będąc nastolatką używałam kosmetyków z tej serii vichy, choć teraz na pewno jest udoskonalona

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawartość ciekawa, zainteresowała mnie ta maska do włosów L`Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moje wyglądało troszkę inaczej ;)
    Miałam olejek zamiast maski, płyn micelarny zamiast kremów -> z tych dwóch produktów jestem zadowolona jak najbardziej. A pudełko zamówiła bym nawet dla samego żelu do brwi który u mnie sprawdza się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie używałam żelu do brwi...

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe szkoda że nigdy nie interesowałam sie kosmetykami! moze pomogły by mi w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie szału nie ma za wielkiego ale i tak jest co testować :)

    OdpowiedzUsuń