wtorek, 2 września 2014

Regent's Park

Witajcie!!
Lato chyba ponownie sobie o nas przypomniało...
Bardzo mnie to cieszy, gdyż wiadomo w UK słońca nigdy za wiele...
Korzystając, być może już z ostatnich dni ciepła, wybrałam się na spacer do jednego z piękniejszych londyńskich parków, jakim jest Regent's Park. Wiem, że wiele z Was lubi te nasze wspólne wirtualne spacery, tak więc dzisiaj zapraszam Was na kolejny, tym razem po parku.

Regent's Park wchodzi w skład w Królewskich Parków Londyńskich i zajmuje on powierzchnię 197 hektarów. Z powodu jego obszaru, nie jestem w stanie Wam pokazać całej jego okazałości w jednym poście, tak więc dzisiaj, skupimy się tylko na jego jednej części - na Avenue Gardens.

Kto dokładnie śledzi mojego bloga wie, że już kilka razy pokazywałam Wam to miejsce.
Jednak co sezon ogrody przybierają inne barwy. Dbają o to królewscy ogrodnicy, którzy co sezon sadzą inne rośliny, komponując z nich fantazyjne barwne klomby. 





Bardzo często pomiędzy klombami kwiatów można ujrzeć ganiające wiewiórki.
Mi niestety żadnej nie udało się uchwycić aparatem.

Fontanny to jedne z moich ulubionych miejsc...
Bardzo często relaksuję się przy nich czytając jakąś dobrą książkę.






Ponieważ ogrody są położone na uboczu, stosunkowo mało turystów  tutaj zagląda.
I właśnie być może dlatego, tak bardzo polubiłam ten skrawek zieleni.







 Mam wielki sentyment do tego miejsca, gdyż bardzo wiele czasu tam spędziłam, a także wiele książek tam przeczytałam. Myślę, że niebawem będę tam jeszcze częściej zaglądać, gdyż wkrótce przeprowadzam się właśnie w tamte okolice...















Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś wątpliwości, że idzie jesień, to te zdjęcia chyba powinny je rozwiać.
Niby lato w pełni, słońce na niebie grzeje, a pod nagami szeleszczą nam już liście...

 I co całkiem sporo liści...

Na tym polu bardzo często można zobaczyć młodzież grającą w różnego rodzaju gry zręcznościowe...
W tle, po prawej stronie możecie zobaczyć BT Tower.


To tyle z mojej strony na dzisiaj.
Przy okazji wszystkim moim czytelnikom, którzy właśnie rozpoczęli rok szkolny życzę wytrwałości i samych dobrych stopni...

Pozdrawiam 
;)
 

32 komentarze:

  1. Faktycznie piękny ten park :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie tam chętnie bym pospacerowała z moim pupilem tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, o ile dobrze pamiętam zakaz jest wprowadzania psów do tych ogrodów ;(

      Usuń
  3. Prześliczne kompozycje kwiatowe, to musiał być bardzo przyjemny spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety jakie piękne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia, jesień jest u nas w pełni i zimno :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzkie ręce potrafią w połączeniu z naturą, zdziałać cuda. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe miejsce na spacer oraz odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Będąc dziś w sadzie również zwróciłam uwagę na opadające liście i nadchodzącą jesień.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także bardzo lubię ten park, ale szczególnie wtedy gdy nie jest zatłoczony, można się wyciszyć i odpocząć trochę od zgiełku miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas w Polsce też wreszcie troche słońca. A już wszyscy myśleli, że koniec! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie tam... najbardziej podoba mi się foto z gryfami.
    Zapraszam częściej do mnie, o północy zawsze nowy post:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie - trochę mniej dziko niż w naszych warszawskich łazienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze miejsce, z chęcią zaszyłabym się tam z książką na kilka godzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale tam ładnie :) Z chęcią wybrałabym się tam na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Macie tam gdzie się zapuścić. Spóźnione życzenia urodzinowe. Wszystkiego, czego pragniesz i jeszcze więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie parki, przepiękny!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia i park, również uwielbiam fontanny! :)

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To ta dzielnica, w której domy muszą mieć określony kolor? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W centrum Londynu właściciele domów nie mogą wprowadzać modyfikacji w wyglądzie swoich posiadłości, jedynie mogą powielać ogólnie przyjęte standardy. Tyczy się to także kolorów budynków... Wzdłuż parku są zwykle białe...

      Usuń
  19. Ale ślicznie! Robi ogromne wrażenie : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie ogrody-parki, bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie tam! Tyle hektarów do przejścia, tyle zakątków do fotografowania! Ahh... Rozmarzyłam się. Uwielbiam takie duże parki. Mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane przyjechać do Londynu i pozwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń