Kosmetyczne Zakupy z Polski

Witajcie!!
Dla każdej kobiety mieszkającej za granicą, wyjazd do Polski wiąże się z wizytą w lokalnej drogerii, w celu zaopatrzenia się w kosmetyki, do których na co dzień mamy utrudniony dostęp. 
Tak też było w moim przypadku. Biorąc jednak pod uwagę moje liczne zapasy, postanowiłam za bardzo nie szaleć w tej kwestii, i zakupiłam tylko te produkty, na których dosiadaniu najbardziej mi zależało.
Efekt mojego małego szaleństwa możecie zobaczyć poniżej.


Jak dotąd miałam okazję testować tylko odżywkę 8w1, z efektów której byłam bardzo zadowolona. Korzystając z okazji zaopatrzyłam się w dwie kojne, z których  mam nadzieję, także będę zadowolona.

Wreszcie mam tak wychwalane biedronkowe produkty z firmy "Bebeauty". Zobaczymy czy i moje serce skradną te kosmetyki. 
Zakupiłam także serum wyszczuplające, oraz drobnoziarnisty peeling do twarzy z firmy Eveline.


Firmę Rival de Loop jak dotąd znam tylko z maseczek, które bardzo lubię i sobie chwale. 
Tym razem postanowiłam przetestować coś innego z tej firmy i zakupiłam kapsułki pielęgnacyjne do twarzy, oraz krem pod oczy.

Lady Speed Stick to chyba mój numer jeden jeśli chodzi o antyperspiranty.
Dwie sztuki to nie dużo, jednak na troszkę wystarczą.

Mydło Biały Jeleń zakupiłam z myślą o myciu moich pędzli, natomiast pomadkę Alterra z myślą o moich rzęsach ;)

Ampułki Seboradin były na mojej zakupowej liście na pierwszej pozycji. Wcześniej używałam ampułek Niger, pisałam o nich tutaj, z działania których byłam naprawdę zadowolona. Tym razem postanowiłam skusić się na ich silniejszy odpowiednik i zakupiłam ampułki Forte, które mam nadzieję będą tak samo dobre, jak te wcześniejsze.

Maseczki to coś, co chyba każda z nas przywozi z Polski ;).
Ja także nie mogłam odmówić sobie tej przyjemności...
To tyle jeśli chodzi o moje kosmetyczne zakupy.
Jeśli znacie któryś z tych kosmetyków to piszcie i podzielcie się swoimi opiniami na ich temat.
Pozdrawiam 
;)

Komentarze

  1. wybacz że pytam ale za granicą jest mało drogerio?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogerii w UK jest wystarczająco dużo. Jednak fajnie jest móc przetestować polskie kosmetyki do których dostęp za granicą jest czasami utrudniony, lub też po prostu się za nie przepłaca tutaj. Skoro byłam w PL i mogłam zakupić sobie kilka kosmetyków, to nie widziałam przeszkód aby z tej możliwości nie skorzystać;)

      Usuń
  2. o te ampułki Seboradin sama bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te maseczki były w promocji za złotówke w rossmannie :) aktualnie mam jedną z nich na twarzy ;p
    te odżywki z eveline uwielbiam, naprawiły moje rozdwajające się paznokcie

    udanej majówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załapałam się jeszcze na tą promocję jeśli chodzi o maseczki ;)

      Usuń
  4. świetne zakupy ;)
    u mnie niestety odżywki Eveline się nie sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że nie u wszystkich się sprawdzają. U mnie na szczęście sprawdzają się idealnie ;)

      Usuń
  5. bardzo lubię ten różowy krem do mycia buzi z biedronki :) mam nadzieję, ze również będziesz z niego zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoją przygodę z odżywkami Eveline zaczynałam właśnie od S.O.S. Efekt pojawił się strasznie późno ale za to na długo. Teraz stosuję tą 8w1. Jestem z nich strasznie zadowolona. A Biały Jeleń to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą te ampułki Seboradinu, bo też ostatnio o nich myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy, miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawiłaś mnie tymi ampułkami do włosów, jakoś wcześniej przegapiłam że używasz coś podobnego więc dopisałam do swojej listy zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadka z Alterry się u mnie sprawdziła, kosmetyki z biedronki nie robiły szkody' ale też nie zachwyciły. Ciekawe jak będzie u Ciebie. Sama już odliczam dni do wyjazdu bo zapasy się kurczą a lista rośnie i rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. polecam żel micelarny z BeBeauty (tego różowego nie miałam) oraz odżywkę 8w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z odżywek z Eveline będziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego wszystkiego miałam tylko micel BeBeauty i odżywkę Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!
    Niezłe zakupy:)
    Też bardzo lubie maseczki, a szczególnie z firmy Ziaja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta odżywka 8w1 rzeczywiście jest dobra, ale trzeba ją regularnie stosować. Ja niestety zawsze mam z tym problem i po kilku razach odechciewa mi się :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I