niedziela, 13 października 2013

.... Świat

Witajcie!!
Dzisiaj mam dla Was zagadkę;).
Zagadnijcie, co kryje się pod łóżkiem?


Nie wiecie?
No dobrze to może mała podpowiedź ;)


Tak, tak macie racje ;)
Pod łóżkiem znajduje się milusiński kociak ;)

Polowanie na prześcieradło czas zacząć :)

Kot zabójca ;)







Zmęczenie dało o sobie znać ;)

Uprzedzę Wasze pytanie, to niestety nie mój kot.
Moja znajoma sprawiła sobie jakiś czas temu takiego słodziaka, a ja jak na starą kociarę przystało musiałam się troszkę z nim pobawić podczas moich ostatnich odwiedzin u niej ;)

Wczoraj także podczas szybkiego wypadu do TKMaxx'a natknęłam się na uroczy notesik, który tak mnie zauroczył, że nie mogłam go nie kupić. Zobaczcie zresztą sami:










Chyba nie tylko miłośnicy kotów zgodzą się ze mną, że notesik naprawdę jest uroczy ;)
Powiem Wam, że ja generalnie mam słabość do różnego rodzaju notesów czy też notatników, ze sklepu papierniczego mogłabym wręcz nie wychodzić ;)

Udanej niedzieli Wam życzę :)

18 komentarzy:

  1. fajowa kocia zagadka ;) po tytule oczywiście wiedziałam o jakiego zwierzaczka będzie chodzić :>
    notesik ciekawy, lubię niebanalne przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację tytuł psuję wszystko ;)
      Chyba go zmienię aby inni trochę pogłówkowali ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam koty, mimo że mam alergię na sierść. Jaki słodziak :).

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi słodziak, a notesik też fajniusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moj pies podobnie sie zachowuje ;) x

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo prześcieradło to bardzo ciekawy przeciwnik dla kota ;)
    Fajny notesik, lubię takie kocie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy kociak :D a notesik i mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. no właśnie, to nie jest Lemon coś mi umaszczenie nie pasuje ;) ale za to równie słodki ;) a notesik faktycznie fajny.

    OdpowiedzUsuń
  9. zgodzę się co do uwielbienia wszelkich papierniczych rzeczy ...
    czasem myślę że ten nałóg jest silniejszy niż zakupy kosmetyczne :)
    notesiki, długopisy, kalendarze, zakreślacze itp. itd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój kot też uwielbia atakować prześcieradło :D A notesik świetny :)

    OdpowiedzUsuń