Portsmouth cz.II

Witajcie!!
Ci co czytają mojego bloga wiedzą, że jakiś czas temu razem z narzeczonym spędziliśmy uroczy weekend nad morzem w Portsmouth.
Na noc zatrzymaliśmy się w prywatnym domu, w którym właściciele udostępniają pokoje dla turystów.
Takie zakwaterowanie nazywane jest w Anglii bed & breakfast.
 Jak sama nazwa wskazuje, w cenę noclegu wliczone jest także śniadanie, my mieliśmy typowo angielskie ;)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać miejsce w którym nocowaliśmy.

Nasza sypialnia urządzona była w stylu angielskim i miała kolor żółty.
Na tym zdjęciu ściany mają wyjątkowo intensywny kolor, a to wszystko za sprawą zachodzącego słońca.
Tak naprawdę, ściany były znacznie jaśnijsze.



W rogu coś co kobiety lubią najbardziej, czyli toaletka :)



 Właściciele zadbali nawet na kobiecą prasę ;)



W pokoju znajdował  się czajnik, kubeczki,  a także kawa i herbata, jakbyśmy chcieli napić się czegoś ciepłego po całodziennym zwiedzaniu.

Wiem, że niektórym może to się wydać niesmaczne, jednak muszę Wam pokazać tą deskę ;)).
Świetnie nawiązuje do klimatu nadmorskiego ;).


Śniadanie także było pięknie podane ;).



Ja ten weekend wspominam bardzo ciepło.
Mam nadzieję, że Wam podoba.
Niedługo kolejny post z nadmorskimi zdjęciami.
Pozdrawiam ;)
  

Ps. Czy ktoś może wie, czemu niektóre komentarze nie pojawiają jako opublikowane??
Na pocztę przychodzą, w pulpicie nawigacyjnym też są, a na blogu pod postem ich nie ma.
Dodam, że nie mam włączonej moderacji.

Komentarze

  1. Cudowne miejsce:-) sprawdź folder spam. Masz taki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzam za każdym razem i żadna z tych wiadomości nie ląduje w spamie, sama nie wiem o co tutaj chodzi...

      Usuń
  2. Warunki wręcz królewskie, więc weekend musiał być bajeczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był, tylko szkoda że tak szybko się skończył ;(
      jednak jestem pewna, że kiedyś tam jeszcze wrócimy ;)

      Usuń
  3. ohhh cuuudo! kochana daj namiary moze kiedyś się skuszę, bo klimaty mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam identyczną deskę hihi tylko niebieską + kraby:D

    OdpowiedzUsuń
  5. brytyjskie b&b maja swoj urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta toaletka, sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny pokoik, specyficznie urządzony, ma swój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się taki typowo angielski styl :) A co do komentarzy to nie mam pojęcia co się dzieje, ale mam tak samo :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ten pokój, jak i wystrój pozostałych pomieszczeń, chciałabym się kiedyś tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o super musiało być :)
    Pozdrowienia ślę z Karkonoszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miejsce rewelacyjne, naprawdę robi wrażenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG jakie wnętrza ♥ dosłownie można się rozmarzyć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I