What is in my bag?

Witajcie!!
Jakiś czas temu Kasia zaprosiła mnie do udziału w zabawie pod tytułem "What is in my bag?"
Tak więc dzisiaj zapraszam do wnętrza mojej torebki ;).

Aktualnie noszą torebkę z H&M.
Kupiłam ją rok temu za 20Ł.


A tak prezentuje się zawartość:


  • okulary przeciwsłoneczne 
  • iPod
  • długopisy
  • bilet 
  • carex, żel do dezynfekcji rąk
  • chusteczki higieniczne
  • suchy szampon Batiste
  • tabletki od bólu głowy
  • kosmetyczka
  • portfel 
  
Kosmetyczka zawiera:


  • błyszczyk Revlon
  • błyszczyk Burt's Bees
  • perfumy
  • krem BB Dr.Jart+
  • pomadkę z Nivea
  • krem Nivea Soft
  • kremowy podkład z Avon
  • mini szczotkę do włosów
  Z innych rzeczy które znajdują się u mnie w torebce to:


  • książka, aktualnie czytam "Jeśli doczekam jutra".
  • notes
  • kalendarz

Oczywiście w mojej torebce także znajduje się telefon. 
Jednak tutaj go nie pokazałam gdyż został wykorzystany w tworzeniu tych zdjęć ;), a także klucze od domu.

Tak więc prezentuje się zawartość mojej torby.
Mam nadzieję, że tag Wam się podobał.
Pozdrawiam 

Komentarze

  1. mojego "smiecia" to raczej nikt by nie chcial zobaczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny notes, ma śliczną okładkę.
    porzadeczek masz w tej torebce, pojemna bestia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wielką słabość do ładnych notesów, ze sklepu papierniczego mogłabym nie wychodzić ;))

      Usuń
  3. Świetna torebka! Widziałam ja rok temu, ale jakoś nie wzbudziła mojego zainteresowania. Teraz patrząc na Twoją to żałuję, że jej wtedy nie kupiłam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tej torebce zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jak ją tylko zobaczyłam to wiedziałam, że będzie moja ;))

      Usuń
  4. troche tego nosisz ;)
    tez robilam ten tag
    milego dnia
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. W mojej są 3 rzeczy i jest mała:-) chce ci się dźwigać tyle rzeczy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś się już przyzwyczaiłam, zawsze nosiłam tyle rzeczy ;))

      Usuń
  6. Bardzo fajny skład torebki - mój jest podobny

    OdpowiedzUsuń
  7. same najpotrzebniejsze rzeczy zawartość mojej torebki wygląda bardzo podobnie...
    P.S masz świetny portfel. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardoz fajna torebka i zawartość niczego sobie,ja tez noszę w torebcę wszystko co moge ale kosmetyczka jest podstawą;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to mam straszny chaos w torebce. Czasem więcej papierków niż przydatnych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie zawsze jest Carex. No i jak mieszkałam w Londynie to Oyster card;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I