Uroda

Witajcie!!
Magazyn "Uroda" był kiedyś jednym z moich lubionych. Kupowałam je systematycznie co miesiąc.
Pamiętam nawet, że był  taki czas kiedy je kolekcjonowałam, układając na półce kolejne numery.
Potem z racji tego, że przeprowadziłam się do UK, a dostępność tego magazynu była wtedy tutaj dość ograniczona, musiałam się z nim na jakiś czas rozstać.
Po pewnym czasie kiedy polska prasa na wyspach była coraz bardziej dostępna, ponownie powróciłam do czytania "Urody". Niestety jednak, moja opinia zaczęła się drastycznie zmieniać co do tego magazynu.
Zauważyłam, że coraz więcej w nim reklam niż sensownych artykułów do poczytania, i doszłam do wniosku, że raczej nie warto wydawać na niego kasy.
Ostatnio będąc w polskim sklepie z ciekawości kupiłam najnowszy numer.
Niestety moja opinia na temat "Urody" nadal pozostaje taka sama.
Uważam, że reklamy nadal przodują, a co do artykułów w niej zawartych to myślę, że niema w niej nic nad to, czego nie moglibyśmy dowiedzieć się z urodowych kanałów na YouTube. 

Myślę, że raczej już na stałe rozstanę się z tym magazynem.
A wy jakie macie zdanie na temat "Urody"?
Kupujecie, czytacie??

Jeszcze na koniec mini zakupy z dnia dzisiejszego:


Idzie lato, coraz cieplej a wiadomo, że w związanych włosach jest znacznie chłodniej.
Tak więc gumki do włosów to ostatnio mój produkt MUST HAVE ;)

Miłej niedzieli życzę ;)

Komentarze

  1. to fakt kiedys było co sensownego przeczytać, teraz żadna gazeta nie przedstawia nic nowego poza multum reklam, blogi, youtube w zupełności wystarczy by nabyć dużo wiedzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem zwolenniczką czasopism, bardziej opowiadam się za książkami ;)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kupuję Urody od paru ładnych lat
    to nie tylko reklamy ale ukryte artykuły sponsorowane:(
    Blog o życiu & podróżach
    Blog o gotowaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. doslownie dobijasz mnie dodatkami z goerga !!! przez ciebie musze wybrac sie do asdy!! a mam daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tego nawet nie kupuję, same reklamy, tak jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne dodatki:) ja jakoś wolę książki niż gazety:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez kiedyś czytałam urodę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :) Wydajesz się taką mega pozytywna osóbką :)i lubiee Twoje podusiee (te w starszym poście) . Zostajee na długoo... a co do gazetki to kiedys wpadła mi w rece ale jednak zostaje przy książkach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupuję urody ;/ Faktycznie dużo reklam, bardzo fajne zakupy ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie ozdoby do włosów!!! <3 Niestety nie kupuję tego pisma, tylko się denerwuję jak czytam niektóre urodowe artykuły... Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie kupowałam tego magazynu... podoba mi się ta frotka do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I

Blog Roku 2013