Koci Świat ;)

Witajcie!!

Ponieważ pod ostatnim postem kilka z Was prosiło aby pokazać moje ukochane zwierzę.
Tak więc dzisiaj mało czytania, za to dużo oglądania ;).

 
Czego oni chcą ode mnie..
 
AAA kotki dwa...

Chyba coś tam widzę...

Ta muzyka jest zdecydowanie dla mnie za głośna.

Zawsze chciałem być Supermanem, tylko ta peleryna jakaś dziwna. No nic, najważniejsze, że grzeje ;)

Zęby umyte, mogę pokazać :).

Ten koci melanż to jednak chyba nie był dobry pomysł :).

Normalnie jak na wczasach, tylko drinka i palemki brak.

 Nawet we śnie trzeba chronić swoją męskość ;)

A Wy jakie zwierzaki macie??

Pozdrawiam wszystkich miłośników kotów i innych zwierząt.

Komentarze

  1. Jest cudny! Też mam kotka. Kociara ze mnie się zrobiła :P właśnie dodałam dziś z nim post więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kotkę:)
    Twój fajniutki,jaka to rasa? bo jakaś jest prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale slodziak ;) u mnie ze zwierzat to tylko dzikie-maz i dzieciaki ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny! :) i jakie ma słodkie uszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Twój kiciuś jest boooski :D i jakie pozycje przybiera :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, zdjęcia są rewelacyjne :) Kochany Słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha niesamowicie zabawne zdjęcia, świetny zwierzak:)
    Ja mam dwa psinki, buldoga amerykańskiego (w sumie buldożkę) i buldoga francuskiego (mieszka z narzeczonym). Niesamowicie fajnie łobuzy z nich;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o ranyyy jaki cudny:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest!!! Ja mieszkam aktualnie z 5 kotami i też mam całą masę ich zabawnych zdjęć :D Koniecznie musisz go częściej pokazywac na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. normalnie koci artysta! i jakie dłuuugie nogi ma :) śmieszny ten kociak, ja mam swoje 3 koty i żaden przez te wszystkie lata takich śmiesznych pozycji nie przybierał :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lemon jest super! i te jego zabawne pozy ;D słodki z niego kotek hah i widać że lubi spać ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetny jest ten kociak!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. szukałam wiadomości jaka to rasa kociaka...bo wygląda trochę inaczej niż "zwykły" i znalazłam :) świetna bestia ;) zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jaki słodziak. Śmieszne pozycje przybiera jak śpi na kolanach. Ja mam dwie suczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kocur i bardzo elastyczny:) Wydaje się być bardzo sympatycznym przyjacielem:) Ja mam dwa koty. Jak to się mawia: w kupie zawsze raźniej;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały kocurek ! Sama mam ich 4 :D Pozuje niesamowicie... Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://magnoliaha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kot, a jaki z niego model !!! ":)
    ja mam w domu rodziców psa (suczkę- Polę) która jest moją miłością <3 !
    Na mieszkaniu z narzeczonym nie mamy jeszcze żadnego zwierzaczka ale w przyszłym roku kiedy się już tu zadomowimy i ustabilizujemy finansowo będziemy chcieli zaadoptować psa ze schroniska :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I