Moja Afryka cz. II

Witajcie!!!
Po wylądowaniu na lotnisku w Mombasie i odebraniu naszych bagaży odetchnęłam z ulgą, że moja walizka dotarła razem ze mną. Zawsze przed  podróżą mam obawę, że mój bagaż gdzieś może się zapodziać. Dlatego też, przed każdą podróżą wkładam jedną czysta zmianę ubrania do walizki podręcznej. Na szczęście i tym razem wszystko poszło ok ja mój dobytek razem ze mną "wylądował" ;)
Po opuszczeniu hali przylotów udaliśmy się do wyjścia.
A tam od razu rzucił się na nas tłum miejscowych, oferujących nam podwiezienie.
Czułam się jak na rynku, ludzie byli tak nachalni, że nawet trochę się ich  zaczęłam obawiać.
Na nas na szczęście  na lotnisku czekał już samochód, który zamówiliśmy sobie wcześniej, i tym o to sposobem udało nam się uniknąć tego tłumu oferującego swoje usługi.
Mimo iż do Mombasy dotarliśmy ok. 23 nadal od naszego miejsca przeznaczenia dzieliło nas trochę drogi, gdyż zmierzaliśmy na wybrzeże. Tak więc czekała nas jeszcze ok 3 godzinna jazda samochodem.
Po opuszczeniu miasta wyjechaliśmy na peryferia. Wszędzie ciemno jedyne światła to te z mijających nas samochodów, a i one za często się nie pojawiały na drodze.
Osoba która nas wiozła jechała jak szalona, nawet przeszło mi przez myśl " czy my tam dojedziemy cali ? ". Tak to już jest, jak nie ma żadnych znaków mówiących o jakimkolwiek ograniczeniu prędkości.
Każdy jeździ jak mu się podoba.
Po około 3 godzinach dotarliśmy wreszcie do celu. Nasza kwatera  znajdował się w lesie, ok 10 min jazdy samochodem od głównej szosy. Po wyjściu z samochodu poczułam się trochę nieswojo. Ciemno, wokół las z którego wydobywały się różne dźwięki i ja pośrodku tego wszystkiego.
Zrobiliśmy szybki przegląd domku na który składały się 3 dwuosobowe sypialnie każda ze swoja prywatną łazienką, salon oraz kuchnia. Następnie szybko rozlokowaliśmy się do naszych pokoi.
Jak weszłam po mojej sypialni i zobaczyłam, że nie ma szyb w oknach, tylko są drewniane żaluzje przez które może coś mi wpełznąć do pokoju to myślałam, że zacznę płakać.
Co prawda spałam pod moskitierą, ale i to nie za bardzo mnie uspokajało.
Wynierając się do Kenii wiedziałam, że to będą takie trochę dziki wakacje, blisko natury.
Jednak puki człowiek nie zetknie się  z tym tak naprawdę, to zawsze sobie wyobraża, że nie będzie tak źle. Mimo zmęczenia po ponad 15 godzinnej podróży, ciężko mi było zmrużyć  oczy tej pierwszej nocy. Najgorsze było to, że mój pokój zajmowałam sama, więc to wszystko jeszcze bardziej mnie przerażało. Leżałam w łóżku, ciemno jak nie powiem gdzie ;) nawet reki wyciągniętej przed siebie nie dało się zobaczyć, dziwne odgłosy z zewnątrz i jak tu nie mieć stracha. Co prawda przy łóżku miałam latarkę a nad głową kontakt, który zapalał boczne lampy. Jednak i tak nie czułam się bezpiecznie tej pierwszej nocy. Zmęczenie jednak wzięło górę i jakoś udało mi się zasnąć.
 I tak o to moja przygoda z Afryką rozpoczęła się na dobre.

Nasza kwatera

Droga dojazdowa do naszego domku

Hol

Taras

Widok na basen i ocean  indyjski z górnego tarasu

Widok z górnego tarasu, wokół busz, i jak tu się nie bać spać samemu ;)

Górny taras

Jedna z sypialni.
Każdy z trzech pokoi był urządzony w innym kolorze ( biały, żółty i czerwony )

CDN

Ps. Ponieważ dzisiaj mamy Walentynki życzę Wam dużo miłości nie tylko dzisiaj ale każdego dnia ;)