Zniżkowe Zakupy

Witajcie!!
No i mamy upragniony weekend.
Pogoda u mnie typowo wiosenna, niedawno powiało śniegiem a dzisiaj słońce w pełnej krasie ;)
Tak to już jest z tą angielską pogodą :)

Dzisiaj będzie trochę o zakupach. 
Nie były planowane ale tak już chyba zawsze z nimi jest ;)

Ostatnio robiąc w Boots'ie ( drogeria) zakupy dostałam  kupony zniżkowe.
 
 
Kupony upoważniały do zakupu produktów No7, które są dostepne tylko w tej drogerii.
Szkoda mi było ich nie wykorzystać, tak więc moja półka w łazience pozyskała kilka nowych produktów.
 
Ponieważ posiadałam dwa kupony, mogłam sobie wybrać:
dwa produkty do pielęgnacji twarzy oraz dwa produkty do makijażu.
 
Mój wybór padł na:
- delikatny tonik hipoalergiczny (z zniżką 5£ zapłaciłam za niego  3£)
- dwufazowy płyn do demakijażu oczu (ze zniżką 5£ zapłaciłam za niego 3.5£)
 
 
Płyn do demakijażu już dwa razy stosowałam i jak na razie jestem z niego bardzo zadowolona.
Wystarczy dołożyć nasączony wacik do oka i już po kilku sekundach makijaż schodzi beż potrzeby tarcia oka.
Jeśli tak dalej będzie się spisywał to myślę, że się bardzo polubimy ;)
 
 Z produktów do makijażu wybrałam sobie:

- Cień do powiek (z zniżką 3£ zapłaciłam za niego 4£)
- korektor w sztyfcie (z zniżką 3£ zapłaciłam za niego też 4£)


Korektor też już pierwsze testy przeszedł. Mimo łatwej aplikacji niestety zauważyłam, że pod oczy się nie nadaje, gdyż trochę wysusza skórę. Jednak nie kupowałam go tylko z myślą o maskowaniu cieni pod oczami, tak więc rozczarowana nim nie jestem.

Myślę, że kupony  jak najbardziej opłacało się wykorzystać, zawsze to jakaś oszczędność.

Wczoraj odwiedziłam jeszcze polski sklep i co kupiłam...
 
 
 Tak więc moja kolekcja herbat powiększyła się o kolejne trzy smaki.
O pozostałych pisałam w tym poście klik
Naprawdę uwielbiam ich smak.

Teraz jeszcze jedna sprawa o której chcę Wam powiedzieć.
Wczoraj jedna z moich stałych czytelniczek Karolina zwróciła mi uwagę ( nie złośliwie tylko ze zwykłej sympatii i życzliwości), że je komentarze zniknęły pod kilkoma moimi postami.
Bardzo miło z jej strony, że dała mi o tym znać, a nie pomyślała, że może je usunęłam. 
Sprawdziłam i niestety sama nie wiedząc czemu, komentarze rzeczywiście zniknęły. 
Wiem, że na pewno tam były wcześniej, gdyż systematycznie czytam wiadomości od Was.
Sprawdziłam też mój pulpit nawigacyjny i niestety w komentarzach też nie było tych wiadomości.
Sama nie wiem jak to się  mogło stać, mam nadzieję, że był to tylko odosobniony przypadek. 
Jeśli jednak któraś z Was zauważy podobną sytuację, to bardzo proszę aby dała mi znać. 
Wtedy zagłębię się bardziej w temat i poszukam przyczyny, a póki co, dziękuję bardzo Karolinie za to, że dała mi znać, że taka sytuacja miała miejsce.
 
Życzę Wam Kochani miłego weekendu.
Pozdrawiam :)

 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Raczej nie, gdyż wcześniej już je widziałam opublikowane na blogu

      Usuń
  2. jak herbata to tylko ciemna z cukrem i mieta lub zielona z mieta ;)
    nie potrafie przelknac zadnych herbatek smakowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cytrusowego jeszcze nie widziałam. Będę musiała się rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio w hebe zrobiłam wszystkie zakupy kosmetyczne i mam nadzieje że nie skusze sie na kolejne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. O patrz! a ja już tyle tych kuponów wywaliłam :P przy każdych zakupach je dostawałam xD ale teraz na pewno je wykorzystam jak dostanę nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz przy chorobie to bym chętnie wypiła taką herbatkę.Tych kosmetyków do demakijażu jeszcze nie miałam przyjemności posiadać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra herbatka nie jest zła, parę dni temu odstawiłam kawę bo mi powieka szalała i myślałam, że zwariuje z tym drganiem, ale jest już ok! Ten cień do powiek wygląda super!
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusisz tymi grzańcami ;) który polecasz najbardziej smak? hmmm na to wychodzi, że komentarzowa sprawa przytrafiła się tylko mi ;) najważniejsze, że komentarze już są i nigdzie nie znikają ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I

Blog Roku 2013