Weekendowo

Witam!!!
 
Mam nadzieję, że wstaliście w dobrych humorach ;)
U mnie weekend zapowiada się intensywnie. 
Czeka mnie sprzątnie mieszkania, wypad na pocztę w celu wysłania ostatnich paczek świątecznych,
pakowanie prezentów, no i ubieranie choinki.
Zostało mi jeszcze do kupienia parę upominków świątecznych. Mam nadzieję, że na dniach uda mi się już wszystko kupić i będę mogła czekać spokojnie na święta, no i na te kilka dni wolnego, oczywiście ;)
Tak więc  robię sobie teraz kawę, umilam sobie czas świątecznymi piosenkami i zabieram się do pracy.



A wy jakie macie plany na ten weekend ?

Komentarze

  1. szczerze mówiąc jakoś nie przepadam za świętami:/

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja od rana siedzę w pracy :( muszę po nadrabiać zaległości i będę mogła zająć się wypisywanie kartek i pakowaniem prezentów :)

    Miłego weekendu !
    Pozdrawiam
    Agga

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również mam dzisiaj sprzątanie ;) miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie sprzątanie było wczoraj :) Dziś zakupki i będę pakowała prezenty :)
    Ucałowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi tej reklamy Coca coli z ciężarówką w telewizji.. Zawsze jak ją widziałam to wiedziałam, że "Coraz bliżej święta" ;)

    Pozdrawiam
    AsiaB

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I