Książkowo

Hejka!!
Mam nadzieję, że przeżyliście jakoś poniedziałek ;)

Dzisiaj dotarła do mnie paczka z Polski a w niej, poza prezentami gwiazdkowymi, znalazłam też


"Liczby życia" jest nagrodą w rozdaniu w którym brałam udział na jednym z blogów.

"Arabska krew" natomiast to mój spóźniony, ale bardzo wyczekiwany prezent urodzinowy.
Jest to kontynuacja powieści "Arabska żona" i "Arabska córka".


Tak więc moja kolekcja jest już pełna.
Pierwsze dwie części przeczytałam z wypiekami na twarzy - tak mnie ta historia wciągnęła. 
Mam nadzieję, że z trzecią częścią będzie tak samo i miarę szybko 
"przełknę" to 765 stron.
Jednak najpierw zanim sięgnę po "Arabską krew" zamierzam skończyć "Sztukę prostoty" i podzielić się z Wami moją opinią na jej temat, gdyż wiele osób o to prosiło.
Kochani zostało mi jeszcze do przeczytania około 60 stron tak więc jestem już bliżej końca niż dalej.
Tak więc, bądźcie cierpliwi ;) 
Pozdrawiam i życzę Wam spokojnej nocki
:)

Komentarze

  1. Świetna paczka z literaturą. Myślę, że obecnie coraz mniej czyta się książek.;/ Pozdrawiam i czekam na recenzje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna arabska seria.Może poproszę Mikołaja aby i mnie ją sprezentował?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, pierwsze dwie części są naprawdę dobre, no i mam nadzieję, że trzecia też się taka okaże ;)

      Usuń
  3. Super, że przesyłka doszła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolekcja, od dawna zbieram się za czytanie, tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. żadnej jeszcze nie czytałam, będę ciekawa Twoich wrażeń
    Blog about life and travelling
    Blog about cooking

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję czytać Arabską krew :) I całkiem fajna po przeczytaniu^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówiłam sobie właśnie Sztukę Prostoty i nie mogę się doczekać aż trafi w moje ręce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i Ty podzielisz się swoją opinią na jej temat ;)

      Usuń
  8. Przypomniałaś mi o tym że dawno nie kupiłam żadnej książki, czas to zmienić! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam z niecierpliwością na recenzję i opinie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sztukę prostoty wspominam bardzo przyjemnie. To był początek mojej drogi :) Jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zupełnie nie znam tej "arabskiej" serii ale skoro polecasz muszę być interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam! czuje sie zachecona :) poszperam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I