Moja Codzienność

Hejka!!
Mam nadzieję, że środa minęła Wam przyjemnie.
 U mnie cały dzień padał deszcz, prawdziwa angielska pogoda, czyli bez parasola ani rusz.
No cóż bywa i tak, może jutro trochę słońca mnie nawiedzi.
W takie pochmurne, deszczowe dni trzeba się jakoś ratować.
Nie ma jak stare dobre piosenki.
Nie jest to co prawda  piosenka z mojej młodości, jednak bardzo mi się podoba.
Na koniec jeszcze rozdanie w którym biorę udział.
Mam nadzieję, że szczęście mi dopiszę.
Trzymajcie kciuki.
Jeśli macie ochotę na udział w rozdaniu to klik.

Spokojnej nocki życzę
:)

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Straszna ta pogoda jest...az mnie boli glowa:(. Powodzenia!!;)

      Usuń
  2. Wieczor miałam bardzo przyjemny:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. To trzymam mocno kciuki :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :) U nas też "pogoda pod psem" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z kolei dzisiaj bardzo deszczowo i nieprzyjemnie :( powodzenia w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętam tą piosenkę ;) powodzenia w rozdaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak bylam w Anglii też bylo mi ciężko sie przyzwyczaić do tego deszczu. Moze niedługo się tam przeprowadzę wiec nie bedę miała wyjscia.
    Bardzo lubię ta piosenke :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I