Sztuka Nowoczesna

Hejka!!
No i mamy weekend!!!
Macie jakieś plany na spędzenie tych dwóch dni wolnych??
U mnie bez rewelacji będzie. Zapowiada się pracowity weekend. Ale nie narzekam, wiadomo kasa zawsze się przyda ;)
Kilka dni temu wybrałam się do parku na krótki spacer.
Akurat odbywała się tam wystawa sztuki nowoczesnej. 
Nie obyło się bez zdjęć, tak więc miłego oglądania ;)

Mój faworyt tej wystawy
 
 











Wielką fanką takiej sztuki nie jestem, jednak popatrzeć a  zwłaszcza za darmo, czemu nie.
A Wy co o takiej sztuce myślicie??

Komentarze

  1. no jednak to z pierwszego zdjęcia najładniejsze :P ja to chyba jestem za głupia żeby sztukę nowoczesną zrozumieć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajnie popatrzeć. Ja w weekend zamierzam odpocząć i poczytać książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda nowoczesna sztuka jest dość specyficzna ale niektóre pomysły są na prawdę fajne, a ten kwiatek jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popatrzeć fajnie ale niektóre dzieła są naprawdę dziwne ale kwiatek świetny;)
    Zapraszam do mnie:
    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jade jutro z rana do Lublina na weekend :)

    ja też wielką fanką nie jestem ale bym popatrzyla :) ciekawe!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie przepadam za taką sztuką, chociaż pewnie bym poszła jakby byłą taka okazja - zawsze to nowe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ,
    http://paintcolorsthisisme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się jako forma wystawy. Jako Architektowi krajobrazu- na stałe raczej nie za bardzo :)
    Miłego weekendu!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I