niedziela, 14 października 2012

Kto Jest Geniuszem

Hejka!!
Mam nadzieję, że niedziela mija Wam przyjemnie.
Ja mam mini maraton serialowy ;)
Na tygodniu moje życie jest tak intensywne, że totalnie brak mi czasu na oglądanie moich telenowel ;) Tak więc jak przychodzi weekend od razu nadrabiam zaległości z całego tygodnia.

Coś na osłodę ;)

A teraz mała ciekawostka.
Zastanawialiście się kiedyś jaki osoby zaliczane są do geniuszy??
Jeśli nie wiecie to odpowiedź znajdziecie poniżej ;)

Na miano geniusza zasługuje osoba która osiągnie 140 punktów w tzw. teście na iloraz inteligencji.
takich ludzi jest na świecie niewielu od 0,2% do 0,4%. Najwięcej, bo ponad połowa ludzkości to przeciętniacy z 90 -110 punktami. Thomas McNell. amerykański psycholog na podstawie badań stwierdził, że najbardziej inteligentne są dzieci poczęte między grudniem a lutym, a ich matki mają przeciętnie 31 lat.
W Japonii najsłynniejsza ze szkół dla geniuszy przyjmuje tylko te dzieci, które potrafią pomnożyć w pamięci dwie ośmiocyfrowe liczby.

Podobają Wam się takie ciekawostki??

Miłego wieczoru Wam życzę ;)

25 komentarzy:

  1. no to ja niestety nie jestem geniuszem hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój weekend zapchany uczelnią.. praktycznie dnia nie używałam.. wiec jak widzę Twoje zdjęcia to zżera mnie zazdrość

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kubek :D Ja dochodzę do siebie do imprezie ... -__-

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, kubek jest rewelacyjny ;) zawsze fajnie dowiedzieć się czegoś nowego, ciekawostki są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pyszności :) ja chciałabym sobie zrobić kiedyś test na inteligencję, ciekawi mnie to. robiłam kiedyś w necie b. długo ale żeby zobaczyć wynik trzeba było wysłać sms, to to zrobiłam bo tyle się namęczyłam, a wynik i tak nie przyszedł.. xx

    OdpowiedzUsuń
  6. U, ja urodziłam się w styczniu więc mogę zaliczać się do potencjalnych geniuszy:)
    Ale ośmiocyfrowej liczby nie pomnożę:(

    P.S obserwuje,zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zatem mam jeszcze czas aby urodzic geniusza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi niedziela minęła spokojnie :)
    fajny kubeczek !

    OdpowiedzUsuń
  9. OO jaki fajny kubeczek , aż z chęcią napiłabym się z jego porannej kawusi :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, ja już też chcę moje seriale nadrobić! niech tylko ten wolny czas się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. one nie są związane że gumka miałaby je ciągnąć, wsówkami tylko mocuje się kok ;) z resztą nie robię go codziennie i no bez przesady, włosy mi od tego nie wypadną, gorsze jest używanie lokówki/suszarki/farb/prostownic niż tam związać je na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie oglądam za dużo seriali :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam bardzo serdecznie na bloga o zdrowym odżywianiu, odchudzaniu, diecie, skłądnikach odżywczych... To dopiero poczatek, ale gwarantuję że nie będziesz nie zadowolona! Zachęcam do brania do obserwowanych, bo planuję stworzyć kompedium zdrowia z świetnymi artykułami - oraz będziesz mogła zoabczyć moje wyniki w odchdzaniu się! Właśnie na diecie jak najbardziej zdrowej i naturalnej! Zapraszam :)

    http://posluchajswojegociala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo apetyczne ciasteczko. He he nio ja raczej do takiej szkoły bym sie nie dostała :P Ale dobrze wiedziec :)

    OdpowiedzUsuń