czwartek, 13 września 2012

Spacerowo

Hejka!!
Mój czas pędzi jak szalony, w domy można powiedzieć, że jestem teraz gościem. Mam nadzieję, że w weekend trochę odpocznę i wygospodaruje trochę czasu dla siebie. Wczoraj późnym popołudniem wyskoczyłam na krótki spacer do parku. Pogoda nie była za specjalna - pochmurne niebo - tak więc i fotki nie są za bardzo słoneczne ;)
Nie da się ukryć jesień zbliża się do wielkimi krokami.









Klomb przedstawiający flagę angielską.









Życzę Wam udanego dnia.
Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. i tak na zdjeciach jeszcze jesieni nie widać:)

    życie & podróże
    gotowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny spacer :) a gdzie tak pieknie?

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne miejsce idealne na popołudniowy spacer;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne! zazdroszcze ;)
    chcialabym to zobaczyc na zywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no nawet mnie nie strasz! mam nadzieję, że te były dobrze "spreparowane" i zostaną ze mną na długo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń