GlossyBox

Hejka!!
Dzisiaj będzie o wrześniowym Glossyboxie, który w tym miesiącu trochę mnie rozczarował.
Chyba najbardziej z całej zawartości podoba mi się pudełko które prezentuje się tak
 
 
Zawartość pudełka prezentuje się tak
 
 
- próbka perfum Lady Gaga (1,2ml)
Wąchałam już je wcześniej i muszę powiedzieć, że zapach przypadł mi do gustu.
Trochę mi przypominają Alien Thierry Mugler.
Dla Lady Gagi prostota nie istnieje tak więc jej pierwszy zapach musiał być nie powtarzalny. I tak też się stało, perfumy mają barwę czarną. Jest to totalna nowość jeśli chodzi o rynek zapachowy.

-  2 próbki serum do twarzy i 2 próbki maseczki do twarzy
Każda saszetka zawiera 1 ml produktu tak więc z testowania na dłuższą metę nici.

- krem po oczy z firmy Balance Me w 99% naturalny (7ml)
Mam z tej firmy żel do mycia twarzy, cudów nie robi, zmywa jak każdy inny kosmetyk. Jedyny plus to jego organiczny skład.

-krem Vichy Idealia (15ml)
Nigdy jeszcze nie testowałam produktów tej firmy tak więc z miła chęcią go przetestuję.
 
-  olejek do włosów arganowy firmy Maghrabian (10ml)
Z tego produktu jestem chyba najbardziej  zadowolona.
Pojemność nie jest za wielka, ale liczę na to, że produkt okaże się w miarę wydajny.

Tak oto prezentuje się zawartość, szału jak dla mnie niestety nie ma.
Względem  wcześniejszych pudełek to wypadło bardzo słabo.
Mam nadzieję, że w następnym miesiącu będzie lepiej.
 
Trzymajcie się ciepło ;))

Komentarze

  1. Rzeczywiście kiepskie to pudełko ....

    OdpowiedzUsuń
  2. z tych rzeczy chciałabym próbkę perfum Lady Gagi ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. kiepskawe pudełeczko... obserwuje i zapraszam do mnie http://testujemykosmetyczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiepskawe ;) Zapraszam na konkurs, do wygrania najnowsza książka Pani Marty Obuch : http://book-and-cooking.blogspot.com/2012/09/zabojczy-placek-dla-niewiernego.html

    OdpowiedzUsuń
  5. no szału nie ma, ale pudełko samo w sobie jest fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełko fajne :)
    u nas w polsce jest teraz ShinyBox:D
    zapraszam :*
    Visit my blog

    OdpowiedzUsuń
  7. o, ciekawie:) musze wyprobowac perfum lady gagi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie fajna sprawa z tymi pudełkami. obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie zawartość jakaś przełomowa to nie jest.. ale zawsze coś ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I