Witajcie!!!

Postanowiłam założyć bloga, sama nie wiem czy to z potrzeby zaznaczenia własnej obecności w sieci, czy też z lekkiej zazdrości że inni mają a ja nie ;)
Nie jestem przyzwyczajona do ujawniania swojego życia prywatnego wszem i wobec, tak więc niektóre aspekty mojego życia pozostaną nieujawnione. Cóż mogę Wam drodzy czytelnicy napisać o mojej skromnej osobie? 
Imię: Malwina
Wiek: 27
Znak zodiaku: Panna
Hobby: dobra książka i film
Stan cywilny: panna w stałym związku
 Zwierze domowe: kot Lemon
Dla niektórych to i tak pewnie będzie za mało. Może każdy następny post pozwoli Wam lepiej poznać mnie; taką przynajmniej mam nadzieję. 
Póki co mój mały blogowy świat uważam za otwarty i wszystkich serdecznie do niego zapraszam. Powiększajmy go razem bo im więcej nas tym weselej.
Pozdrawiam i życzę udanej soboty.
 
 
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I

Blog Roku 2013