Palmers's Cocoa Butter Formula!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat  balsamu który ostatnio udało mi się zużyć. 
Firmy Palmer's myślę że nie muszę Wam przedstawić. Dodam tylko, iż obecnie uchodzi ona za nr 1 na świecie jeśli chodzi o produkcję  kosmetyków na bazie masła kakaowego. Gama tych kosmetyków jest szeroka i przeznaczona do różnych rodzajów skóry, a także dla kobiet w ciąży i w czasie laktacji.
Ja dzisiaj skupię się na dwóch produktach, które w ostatnim czasie testowałam.

Na pierwszy ogień idzie:

MASŁO KAKAOWE Z WIT. E 




Produkt przeznaczony jest do suchej skóry, wspaniale ja odżywia i nawilża. Można go stosować na rozstępy, gdyż ma właściwości które wyrównują koloryt skóry. 

Produkt jest bardzo wydajny, myślę że to za sprawą jego konsystencji, jest naprawdę gęsty. Zapach przyjemny, kakaowy, wyczuwalny na skórze jednakże nie jest duszący.
Wchłania się bardzo dobrze i co najważniejsze przynosi ulgę suchej, podrażnionej skórze na wiele, wiele godzin. 
Ja stosowałam go zwykle na noc, a rano moja skóra nadal była nawilżona. Można go używać także jako balsam po opalaniu. U mnie sprawdził się znakomicie po powrocie z wakacji, kiedy to moja skóra była bardzo sucha i się łuszczyła.
Czy zakupię go ponownie? Na pewno!

Drugim produktem który miałam okazję testować był:

BALSAM DO UST Z WIT. E

Balsam wspaniale nawilża i przynosi ulgę suchym i spierzchniętym oraz wysuszonym przez wiatr ustom.  Zapach kakaowy, jak sama nazwa wskazuje ;).
Dodatkowo balsam zawiera SPF15 co jeszcze bardziej go uatrakcyjnia i powoduje że można go używać przez cały rok. Jest to pierwszy balsam który na tak długo nawilża usta i zarazem jest taki wydajny. Jak na razie jest to mój numer jeden jeśli chodzi o pielęgnacyjne balsamy do ust.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I