Nogi, ach te nogi!!

Od kilku lat cierpię na bóle łydek. Najczęściej pojawiają się one  w okresie jesienno zimowym. Myślę że jest to głównie spowodowane pogodą. Wczoraj niestety ból do mnie powrócił. Może to za sprawą deszczu, który wczoraj trochę popadał, a może to za sprawa tego że zaczęłam biegać. Sama nie wiem.



Gdy już mnie taki ból dopadnie staram się jakość go łagodzić, największe ukojenie przynosi mi gorąca kąpiel  z dodatkiem soli RADOX MUSCLE SOAK która relaksuje i rozluźnia moje obolałe mięśnie.
Produkt warty polecenia i  stosunkowo tani. Miałam kiedyś jeszcze z tej serii płyn do kąpieli, jednak wydaje mi się że sól sprawdza się lepiej przy tych dolegliwościach.



Drugim produktem który także świetnie sobie radzi z moimi obolałymi nogami jest KASZTANOWY ŻEL firmy ZIAJAWiem że ten żel ma wielu swoich zwolenników jak i przeciwników, ja zdecydowanie należę do tych pierwszych;) 


  SIMPLY PURIFY, REFRESHING BODY GEL firmy THE BODY SHOP kupiłam już jakiś czas temu w promocji, ceny niestety nie pamietam.
Żel ma fajny mentolowy zapach, świetnie sobie radzi z moimi zmęczonymi nogami. Śmiało mogę powiedzieć że właściwościami dorównuje temu z firmy Ziaja. Przegrywa tylko na płaszczyźnie cenowej, jest znacząco droższy niż nasz polski produkt.





Następny produkt które chcę Wam przedstawić niestety nie spełnił moich oczekiwań.

PIANKA DO ZMĘCZONYCH NÓG z firmy ORILAME

                                 




Skupiłam się na nią gdyż chciałam wypróbować tą innowacyjna formułę z chłodzącą technologią Chill-Out o której mówi producent. Pianka może i chłodzi ale tylko w momencie zetknięcia jej ze skórą. Innym plusów poza wygodnym dozownikiem nie zauważyłam. Jak dla mnie mało wydajna i dobrze, szybko ją skończę i więcej się na nią nie skuszę. Szkoda pieniędzy.


A teraz produkt który może nie wszystkim jest znany, jednak w walce z bólami  mięśniowymi i przeziębieniem jak dla mnie jest niezastąpiony. Mowa o Amolu.



Amol może stosować nie tylko na bolące mięśnie. Zewnętrznie  można go stosować także do nacierań w przypadku bólu głowy, lub wewnętrznie w dolegliwościach trawiennych.   





                     

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I